Juu ihan vähän vaan sotket...onneksVoin siivota.
Mites sulla tulee sotkua? Kun mä vatkaan niin ei paljo roisku. Pikkasen paidalle. Kato vaikka
Juu ihan vähän vaan sotket...onneksVoin siivota.
Mites sulla tulee sotkua? Kun mä vatkaan niin ei paljo roisku. Pikkasen paidalle. Kato vaikka
Kait se on vaan se taitoVoin siivota.
Mites sulla tulee sotkua? Kun mä vatkaan niin ei paljo roisku. Pikkasen paidalle.
Eikös se oo vähän tarkotuskin?Yksin on sopiva. Jos joku on saman peiton alla niin tulee kuuma.
Ei se nytkyllä mua auta mitenkään kun siellä on jo Ellu villasukat jalassa ja huomenna tulee joku syömään namit ja popkornit pois niin ei siinä mulle ole edes sohvapaikkaa lämpöisestä peitosta puhumattakaan.Mulla on sopivan lämpöinen peitto.
Mä vatkaan kädellä.Kait se on vaan se taito
En tiiä, jotain aina vaan tapahtuu kun tolla koneella nopeesti yritän surrauttaa niin - pärrrärrspröts!!!
I rest my case
Siellä toinen...mikä teitä kahta vaivaa? Ei siinä vaahossa oo tarkotus uida!Kait se on vaan se taito
En tiiä, jotain aina vaan tapahtuu kun tolla koneella nopeesti yritän surrauttaa niin - pärrrärrspröts!!!
I rest my case
Ei täällä oo huomenna ku poika ja sen kaveri. Heillä on omat herkut.Ei se nytkyllä mua auta mitenkään kun siellä on jo Ellu villasukat jalassa ja huomenna tulee joku syömään namit ja popkornit pois niin ei siinä mulle ole edes sohvapaikkaa lämpöisestä peitosta puhumattakaan.
Ei jos haluaa nukkua.Eikös se oo vähän tarkotuskin?
..eeeeii.Ei. Kun tulee ihanan lämminYksin on sopiva. Jos joku on saman peiton alla niin tulee kuuma.
Vatkaat liian kovaa ja nopeetaKait se on vaan se taito
I rest my case
Mistä sä löysit mun kuvani???Juu ihan vähän vaan sotket...onneks
*melkein meinaa sanoa jotain....*Mä vatkaan kädellä.
Kai mä olen sit kuumaverinen. Tai no yhen kaverin viekussa ei tuu kuuma. Mut sil onki ohut peitto...eeeeii.Ei. Kun tulee ihanan lämmin
*melkein meinaa sanoa jotain....*
..no kyllähän määkin sillo kädellä oon...tai siis se vehje...kun se koneenperkulesonkädessä!!!
Sillon voi nukkua pitempään vierekkäin jos on kylmä..tulee vaan sellanen mukavan pehmeen lämmin olo.Kai mä olen sit kuumaverinen. Tai no yhen kaverin viekussa ei tuu kuuma. Mut sil onki ohut peitto.
Eeeeen mä nyt nuinkaan sanois. Enkä sano.Vatkaat liian kovaa ja nopeeta
Pittää osata olla helläkätinen ja hiastaa vauhtia
Ma tietaa, ma tietaaSiellä toinen...mikä teitä kahta vaivaa? Ei siinä vaahossa oo tarkotus uida!
Melko pitkään on nukuttu kun on valvottu aamuun.Sillon voi nukkua pitempään vierekkäin jos on kylmä..tulee vaan sellanen mukavan pehmeen lämmin olo.
vieläkö sää puhut KERMAN vatkauksesta ?Eeeeen mä nyt nuinkaan sanois. Enkä sano.
Kun siis.
Mähän alotan sillai rauhallisesti. Viipyillen. Ja sitten kun huomaan että nyt ois hyvällä mallilla niin laitan kovemman tahdin päälle. Kiihdytän siis. Ja - optimaalisessa suorituksessa - sitten hiukan himmailen loppua kohden ja voila! Tuli!
...mutta tossa kiihdytyksen vaiheessa yleensä tapahtuu se spruits- juttunen....
Kauniita uniaJa mä rupeen nukkuu. Öitä
Kauniita uniaJaahas. Iltawillit ja kimpoilut alkakoon
Tähän kohtaan kiitos ja niiaus*niiataniksauttaa*, ihania olette
Sitten kun jossain vaiheessa niin...kääriydy kunnolla peittoosi, nuku hyvin ja näe kauniita unia*pus*
Ja - huomenna on perjantai
Ei kait routamisulassa ole kissoja joilla tulee kakkawillit päälle?Jaahas. Iltawillit ja kimpoilut alkakoon
Tähän kohtaan kiitos ja niiaus*niiataniksauttaa*, ihania olette
Sitten kun jossain vaiheessa niin...kääriydy kunnolla peittoosi, nuku hyvin ja näe kauniita unia*pus*
Ja - huomenna on perjantai
Ehottomasti ne olis koiran viattoman suuret ja kauniin ruskeat silmät jotka katselis...kissa olis vaan ylpee aikaansaannoksistaanEi kait routamisulassa ole kissoja joilla tulee kakkawillit päälle?
Softylassakin ainoa willi nukkuu jo.
Ellulan willeistä en tiedä, mutta veikkaan että mun rakkaan untuvapeitteeni sisälmykset olis aamulla pitkin lattiaa ja ihan viattomat kissan/koiransilmät vaan tuijottais mua aamulla ja sanois, että en se mä ollu.
Täällä ny ei valitettavasti koskaan tapahdu mitään williä. Naapuritkaan ei koskaan valita muusta kuin parveketupakoinnista.