pikkusen väärin luin..luin että olutta ja pilvee ensiksIltaa. Olutta ja pihvejä. Lähestulkoon lisäaineeton ruoka siis.
pikkusen väärin luin..luin että olutta ja pilvee ensiksIltaa. Olutta ja pihvejä. Lähestulkoon lisäaineeton ruoka siis.
En kehtaa edes kertoa kuinka vähän aikaa yksin mulla menee tuhannen oluttölkin tuhoamiseen.kyllä 1000n oluen tuhoamiseen enemmän porukkaa tartteis kuin vaan kolme.
Mä en taas pystyis juomaan varmaan yhtään kun en tykkää mausta.En kehtaa edes kertoa kuinka vähän aikaa yksin mulla menee tuhannen oluttölkin tuhoamiseen.
Sängyssä, väsy iski.
Se yks olut oli ollut jotakin pari viikkoa jääkaapissa.
En mä tiedä mitä se auttais?Sä voisit kirjoittaa johonkin viikkolehteen remppakäänteistä. Tai lähettää tänne kirjoittamasi jonkun rakennuslehden kustantamoon.
Kun se oikeasi on just tuollaista eikä kukaan tee mitään!
Ole iloinen.Mä en taas pystyis juomaan varmaan yhtään kun en tykkää mausta.
helevetisti aikaa. kun taju lähtee jo parista.En kehtaa edes kertoa kuinka vähän aikaa yksin mulla menee tuhannen oluttölkin tuhoamiseen.
Sovitaan näin.Viimeiset viiskyt tölkkiä sit on mun!
No hähnyt ?Oiskin jo kevät
Nöyp, e oo.Onko sulla ammetta?
Mutta kun ei näyttäis tulevan tänäkään vuonna pysyviä lumia talveks..on vaan pimeetä, jäistä vesisadetta ja ihan mälsää.No hähnyt ?
Eihän tässä oo ehtinnä ollenkaan pulkkamäkeileen eikä lumienkuleita tekkeen eikä hiutaleita pyydystää ja kuulla kuinka kenkien alla narskuu ja....eijeijei kuulepashöristelepäs - ekaks vietetään ihuna talvi punaisten poskien ja kivasti pirtsakoitten pakkaspäivien kans ja ihastellaan upeita talviöitä tähtineen ...
Sitten sen jälkeen saa kevät tulla
Suomi on jo nyt tilastoissa maailman eniten itsemurhia tehneitä, joten pliis.. Jätä meidät edes muutamat henkiin!