Veikkaan, että moisesta toiminnasta vois tulla porttikielto?aisuri runkuttaa nurkkabaarissaan.
Veikkaan, että moisesta toiminnasta vois tulla porttikielto?aisuri runkuttaa nurkkabaarissaan.
On meillä niitä, en vaan toisaalta haluais syyä kun niistä tulee hirvee turvokki olo.Osta huomenna? Tai tuu tänne syömään.
Mulla sama.Väsy täälläkin.
sipsejä ja olutta.
Mä en ole kiinnittänyt huomiota. Pittää seurata.On meillä niitä, en vaan toisaalta haluais syyä kun niistä tulee hirvee turvokki olo.
Mut silloinhan housut ei mahdu päälle?On meillä niitä, en vaan toisaalta haluais syyä kun niistä tulee hirvee turvokki olo.
Mulla on jo vetskari ja nappi auki.Mut silloinhan housut ei mahdu päälle?
Otahan nyt reippaasti esiin pari pussia poppareita.
Mä tiirailen ja kerron milloin on aika riisua housut.
Reipas nainen.Mulla on jo vetskari ja nappi auki.
No nii tossahan se totistettiin taas ihan käytännössä...turvokki olo!Mulla on jo vetskari ja nappi auki.
Nää, avasin heti kun tulin kotiin pari tuntia sitten.No nii tossahan se totistettiin taas ihan käytännössä...turvokki olo!
Alkoholin väärinkäyttöä. Paheksun.Prkl olut kaatui sohvalla.
Juu eikä ole enempää olutta.Alkoholin väärinkäyttöä. Paheksun.
Osta tuollainen pakkaus, ei heti lopuJuu eikä ole enempää olutta.
Olutlaatikko riittää pitkäksi aikaa. Nuo kerkeää vanhentua.Osta tuollainen pakkaus, ei heti lopu
K-Supermarket Kamppi • Instagram-kuvat ja -videot
Ota asiankannattaja kaveriks tuhoomaanOlutlaatikko riittää pitkäksi aikaa. Nuo kerkeää vanhentua.
Ainii. Taloyhtiön remppa etenee.
Aloitan positiivisilla asioilla. Parvekkeeni ovi ei ole enää suljettu eli jätkät muisti päivän päätteeksi poistaa suojat eikä mun tartte viikonloppua olla ulkoröökeillä tarpeettomasti.
Sitä en pimeässä näe mitä tossa on tehty, että en voi kummemmin kehua tai moittia, mutta parvekkeen ovi on nyt ulkoapäin maalattu. Siis se ovi jossa ei ollut mitään maalaustarvetta ennenkuin se peittyi ikkunapokamaaliroiskeisiin ja rappausroiskeisiin.
Ja nyt kun se on maalattu ulkoapäin ovi kiinni niin ei ne oven reunat vieläkään kestä katsetta.
Se mitä mä olen itte remppaa tehny niin kyl siinä on ollut idea se, että rempan jälkeen asiat toimii paremmin tai edes näyttää paremmalta kuin ennen sitä. Tän rempan idea on multa jotenkin kateissa.
Ei kerkeis jos minä ja AK autettais.Olutlaatikko riittää pitkäksi aikaa. Nuo kerkeää vanhentua.
Ei Softykaan tahdo katsella mun ryyppäämistäni.Ota asiankannattaja kaveriks tuhoomaan
Viimeiset viiskyt tölkkiä sit on mun!Ei kerkeis jos minä ja AK autettais.
kyllä 1000n oluen tuhoamiseen enemmän porukkaa tartteis kuin vaan kolme.Ei kerkeis jos minä ja AK autettais.