Siitähän saa vaikka mitä herkkujaeikös nötkötti oo sellasta rasvasta purkkilihaa?
Täällä tuli vähän vettä.Haukotin haukotin....onpa tuolla liukasta, kiva oli tosin kävellä kun sateli hiljalleen lunta.
Täällä ei!Täällä tuli vähän vettä.
Entäs eilen?Ok päivä. Ei paha.
Aamulenkillä vedin ikävät lipat ja löin polveni jäähän. En huomannut sitä jäätikköä. Yön aikana oli satanut sen verran lunta päälle, että oli peittänyt tien pinnat. Kyllä kadutti, etten ottanut bugseja jalkaan, mutta kun mulla ne ei ole gore texiä, niin sukat olis kastuneet. Valitsen huomenna märät sukat liukastelun sijaan.Haukotin haukotin....onpa tuolla liukasta, kiva oli tosin kävellä kun sateli hiljalleen lunta.
En vietä halloweenia. Kuka mulle namia ostais.Entäs eilen?
Saitko tyynynpäällisen täyteen karkkia?
Oho no ei oo ollunna kiva kokemusAamulenkillä vedin ikävät lipat ja löin polveni jäähän. En huomannut sitä jäätikköä. Yön aikana oli satanut sen verran lunta päälle, että oli peittänyt tien pinnat. Kyllä kadutti, etten ottanut bugseja jalkaan, mutta kun mulla ne ei ole gore texiä, niin sukat olis kastuneet. Valitsen huomenna märät sukat liukastelun sijaan.
Hmmm... Onko tuo niksi-Pirkasta. Voisi kokeilla joillain reikäsukilla. Meillä kun on tuollainen 4kk vanha hammashirviö, niin on saanut muutamiin villiksiin reikiä, niin voisi olla joitakin pareja ihan jouten, jos ne vaan mahtuu mun kenkien päälleOho no ei oo ollunna kiva kokemus
tai sitten laitat villasukat kenkien päälle, ei varmasti tunnu liukkaalta sen jälkeen.
Et vietä haluviiniä? Onko se Sun uskontoa vastaan?En vietä halloweenia. Kuka mulle namia ostais.
Aamulenkillä vedin ikävät lipat ja löin polveni jäähän. En huomannut sitä jäätikköä. Yön aikana oli satanut sen verran lunta päälle, että oli peittänyt tien pinnat. Kyllä kadutti, etten ottanut bugseja jalkaan, mutta kun mulla ne ei ole gore texiä, niin sukat olis kastuneet. Valitsen huomenna märät sukat liukastelun sijaan.
Se ei ole suomalainen juhla. Mulla ei ole uskontoa.Et vietä haluviiniä? Onko se Sun uskontoa vastaan?
Emmä sitä tiiä mistä se ohje on, mutta mun mummoni antoi sen aikanaan...oli kuulema kokeillut mökkinsä liukkaalla pihalla puita hakiessaan ja sehän toimi hyvin.Hmmm... Onko tuo niksi-Pirkasta. Voisi kokeilla joillain reikäsukilla. Meillä kun on tuollainen 4kk vanha hammashirviö, niin on saanut muutamiin villiksiin reikiä, niin voisi olla joitakin pareja ihan jouten, jos ne vaan mahtuu mun kenkien päälle