The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää :)
Vapaapäivä ja talven eka kaatuminen suoritettu :unsure:(n)
Kävin kirjastossa & lemmikkikaupassa,olin kävelemässä lidliin,kun väistin vastaantulevaa naista koiran kanssa,osupa sitten tummaan jäähän ja jalat lähti alta. Kyynärpää otti osumaa,mutta onneksi ei pahemmin käynny. Pikkasen on käsi,kylki & niska kipee.
 
Haukotin haukotin....onpa tuolla liukasta, kiva oli tosin kävellä kun sateli hiljalleen lunta.:love:
Aamulenkillä vedin ikävät lipat ja löin polveni jäähän. En huomannut sitä jäätikköä. Yön aikana oli satanut sen verran lunta päälle, että oli peittänyt tien pinnat. Kyllä kadutti, etten ottanut bugseja jalkaan, mutta kun mulla ne ei ole gore texiä, niin sukat olis kastuneet. Valitsen huomenna märät sukat liukastelun sijaan. :mad:
 
Aamulenkillä vedin ikävät lipat ja löin polveni jäähän. En huomannut sitä jäätikköä. Yön aikana oli satanut sen verran lunta päälle, että oli peittänyt tien pinnat. Kyllä kadutti, etten ottanut bugseja jalkaan, mutta kun mulla ne ei ole gore texiä, niin sukat olis kastuneet. Valitsen huomenna märät sukat liukastelun sijaan. :mad:
Oho no ei oo ollunna kiva kokemus(n)
tai sitten laitat villasukat kenkien päälle, ei varmasti tunnu liukkaalta sen jälkeen.(y)
 
Oho no ei oo ollunna kiva kokemus(n)
tai sitten laitat villasukat kenkien päälle, ei varmasti tunnu liukkaalta sen jälkeen.(y)
Hmmm... Onko tuo niksi-Pirkasta. Voisi kokeilla joillain reikäsukilla. Meillä kun on tuollainen 4kk vanha hammashirviö, niin on saanut muutamiin villiksiin reikiä, niin voisi olla joitakin pareja ihan jouten, jos ne vaan mahtuu mun kenkien päälle :sneaky:
 
vierailija
Aamulenkillä vedin ikävät lipat ja löin polveni jäähän. En huomannut sitä jäätikköä. Yön aikana oli satanut sen verran lunta päälle, että oli peittänyt tien pinnat. Kyllä kadutti, etten ottanut bugseja jalkaan, mutta kun mulla ne ei ole gore texiä, niin sukat olis kastuneet. Valitsen huomenna märät sukat liukastelun sijaan. :mad:

Näillä KUOMA- talvilenkkareilla (kitkapohja, en tiedä) kävelee parhaiten liukkaillakin, koko talven(y)
 
Hmmm... Onko tuo niksi-Pirkasta. Voisi kokeilla joillain reikäsukilla. Meillä kun on tuollainen 4kk vanha hammashirviö, niin on saanut muutamiin villiksiin reikiä, niin voisi olla joitakin pareja ihan jouten, jos ne vaan mahtuu mun kenkien päälle :sneaky:
Emmä sitä tiiä mistä se ohje on, mutta mun mummoni antoi sen aikanaan...oli kuulema kokeillut mökkinsä liukkaalla pihalla puita hakiessaan ja sehän toimi hyvin.:love::love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä