The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moi..tai iltahan tää jo on että iltaa:)

Olipa vinkeetä, oikeemmin ihanaa lähteä aikaisin aamulla liikenteeseen kun olikin valoisaa - tai paljon vähemmän mörkiäispimeää kuin aikaisemmin(y)...autokin ihan kuorrutettuna runsaasti lumiräntämössöllä.

Jotenkin himmelipäivä...semmonen sujuva:) vaikka päivällä etenevä harmaus meinaskin hukuttaa, lämpimän läikähdyksellinen tuon yhden isonpienen hurmurin johdosta:love:, hämmentävän soperruksellisen uskomaton itseni johdosta:oops:....omituinen maanantaiksi.


Mä oon siis täynnänsä kiitollisuutta, onnellisuutta, vatsanpohjallisia perhosia, hiukasti pelkoa ja epävarmuutta sekä rakkautta:love:

...ja kohta vähän glögiäkin.

Mulla on hyvä olo, toivottavasti sullakin :)



 
vierailija
Päivää...

Ei ollut kyllä kiva herätä aamuyöstä painajaiseen ja miettiä melkein varttia, että oliko se nyt sitte totta vai eikö se ollu totta...:unsure: :notworthy:

No mutta ei muuta kuin räpiköimään läpi uuden päivän!:barefoot::barefoot: Iloa ja rakkautta ja muuta ihanaa höttöö kaikille tähän päivään sitte vaan!!:love:

:love:
 
Onks sul usein töissä kahvipaussi? Ihmettelen vaan täs et aika paljon joudat sielt töistä käsin näpytellä palstalle kaikkee...:ROFLMAO:
Mä saan pitää vaikka koko päivän paussia ellei mitään pääse tekemään muiden tai keliolosuhteiden vuoksi.

Tietenkään en siltä ajalta rahaakaan saa eli pitää viihdyttää itseään muutoin jottei ala ihan kamalasti vituttaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä