vierailija
En tiedä onko.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/09/15/aamusydamella-ms-taudin-oireet-helpottivatAiniin, Asiankannattajallahan on ollut migreeni kans? Voi se tietenkin tulla muustakin, mutta tuossa on yksi syy. Just oli telkkarissa vähäsuolaisten tuotteiden tekemisestä, Ruokaratsiassa, mut ei ne tästä maininneet mitään, vaikka levää kävivät merestä nostamassa.
tuon DOKUMENTIN voi nähdä nyt arenalla...Et tiedä minkä asialla olet?
kaikki ei vieläkään tiiä, eikä halua uskoa!..no ne halavatun kamerat*varovaisena*....tiiän...
En tiedä, mutta mittaa tasamittoja aina, kun ne oavut ovat pienempiä, siis väkevämpiäkinMillasta mahtaa olla Lidlin reilun kaupan luomukahvi ? Tuli ostettua paketti kun oli tarjouksessa.
Onks sul usein töissä kahvipaussi? Ihmettelen vaan täs et aika paljon joudat sielt töistä käsin näpytellä palstalle kaikkee...Kaffepaussi. Mikä on hyvä, koska joku parkkeerasi traktorinsa silleen etten pääse veks.
Taidan juoda toisenkin mukillisen enkä vahingossakaan mene kurkkaamaan jättikö avaimet paikoilleen.
Mä saan pitää vaikka koko päivän paussia ellei mitään pääse tekemään muiden tai keliolosuhteiden vuoksi.Onks sul usein töissä kahvipaussi? Ihmettelen vaan täs et aika paljon joudat sielt töistä käsin näpytellä palstalle kaikkee...
Sun toinen koipi joutuu kasvatuslaitokseenNoni! Mä sain mun röntgentulokset.
On kulumaa ja madaltumaa ja toinen kinttu toista lyhyempi. Ei oo ihmekään jos hieman vaivaa. Nyt sit odotellaan ortopediltä yhteydenottoa.
No höh, kaikenlaisia vaivoja sitä immeisille tuleekinNoni! Mä sain mun röntgentulokset.
On kulumaa ja madaltumaa ja toinen kinttu toista lyhyempi. Ei oo ihmekään jos hieman vaivaa. Nyt sit odotellaan ortopediltä yhteydenottoa.
Voi voi sentään, etkö olekaan immuuni vanhenemiselle?Noni! Mä sain mun röntgentulokset.
Sun toinen koipi joutuu kasvatuslaitokseen
Voi voi sentään, etkö olekaan immuuni vanhenemiselle?
Kai ne määrää glugosamiinia ja teetetään jonkinlainen irtopohja.No höh, kaikenlaisia vaivoja sitä immeisille tuleekin
Kai ne vois sille jotain tehä? Kenkään jotain extrakorkoo jos pituusero on niin iso?