The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saunanpesässä liekehtii. :)

Mitenköhän suuri ympäristörikos olisi polttaa pieniä palasia kerrallaan styroxia? Kun ei sekään luontystävälliseltä kuulosta että vain noiden takia jäteasemalle ajelisi.
Meillä on rannassa semmonen krematorio, roskanpolttouuni. Sinne tuuppaan kaiken minkä vaan saa katoamaan liekeillä
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
No ni. Iltapäiväkaffet juatu.
Ilmaiskirjasaaliina:
Saul Bellow - Ravelstein
Paul Auster - Sattumuksia Brooklynissa
Collins - Nälkäpeli Vihan liekit
Paasilinna - Onnellinen mies (satuolentohan se semmoinen on)

Kaffella ollessani oli postiluukusta tipahtanut lappu jossa sanotaan, että tuuletusluukkujen sisäpuoliset maalaustyöt on peruttu. Muita duuneja tälle viikolle ei näytä aikatauluun merkatun. Eli talo on viis päivää lisää telineissä ja hupussa ilman, että työmaalla tapahtuu mitään.
 
No ni. Iltapäiväkaffet juatu.
Ilmaiskirjasaaliina:
Saul Bellow - Ravelstein
Paul Auster - Sattumuksia Brooklynissa
Collins - Nälkäpeli Vihan liekit
Paasilinna - Onnellinen mies (satuolentohan se semmoinen on)

Kaffella ollessani oli postiluukusta tipahtanut lappu jossa sanotaan, että tuuletusluukkujen sisäpuoliset maalaustyöt on peruttu. Muita duuneja tälle viikolle ei näytä aikatauluun merkatun. Eli talo on viis päivää lisää telineissä ja hupussa ilman, että työmaalla tapahtuu mitään.
Ne on huomanneet ettei ole tuuletusluukkujen sisäpuoleisia paneeleja ja nyt ne vetäytyy päämajaan miettimään uutta strategiaa
 
vierailija
Aika lujaa kulkee hän (y)
Nasa: tähtitieteilijät tarkkailevat outoa kohdetta: "Olemme odottaneet tätä päivää vuosikymmeniä" - Savon Sanomat
A/2017 U1 -nimellä tunnettu kohde löydettiin lokakuun 19. päivä. Se saapui Lyyran tähdistön suunnalta ja eteni 25,5 kilometrin sekuntinopeudella. Se saapui aurinkokuntaamme lähes suoraan "ylhäältä päin". Auringon vierelle saavuttuaan Auringon vetovoima pakotti sen tekemään lähes neulansilmämäisen käännöksen.
Nyt kohde kiihdyttää 44 kilometrin sekuntinopeudella ulos aurinkokunnasta.
 

hrrrr kun paleltaa, vaatteet on päällä ja olen syöny...silti vaan hytisen ja värisen kun on kylmä. En valittais kyllä muuten kun tykkään toisaalta kun on lätäköissä jäät ja puut aamusin valkosena lumihuurusta, mutta mun kroppa ei oikein tykkää tästä.:unsure:
 

hrrrr kun paleltaa, vaatteet on päällä ja olen syöny...silti vaan hytisen ja värisen kun on kylmä. En valittais kyllä muuten kun tykkään toisaalta kun on lätäköissä jäät ja puut aamusin valkosena lumihuurusta, mutta mun kroppa ei oikein tykkää tästä.:unsure:
Nää on makuasioita.
Jos muistini vielä toimii niin ainakin joskus ei tuntunut yhtään kylmältä jos läsnä oli nainen ilman vaatteita.
 
vierailija
Aika monissa makeisissa on sitä kiiltoa antavaa ainetta...
Sellakka/shellakka/+koodattu*Ei ihmiselle* tekee vatsavaivoja monelle mutta mulla se on ollut vuosikausia boikotissa migreenin takia. Sain tietää kauan sitten, kun fluorauksen yhteydessä laitettiin sitä lakkaa, tuli migreeni. Tilaile sitten autolle kuskia ja yritä selvitä kotiin hammaslääkäristä - en enää uudelleen koskaan:D
Ainiin, Asiankannattajallahan on ollut migreeni kans? Voi se tietenkin tulla muustakin, mutta tuossa on yksi syy. Just oli telkkarissa vähäsuolaisten tuotteiden tekemisestä, Ruokaratsiassa, mut ei ne tästä maininneet mitään, vaikka levää kävivät merestä nostamassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä