Mikä ja mitä on aistuleminen*kyselee varovasti*Kylläaistullakunmäsitäniinoottelenjosinnikkäästijatoivon!! *pipattaa*
Mikä ja mitä on aistuleminen*kyselee varovasti*Kylläaistullakunmäsitäniinoottelenjosinnikkäästijatoivon!! *pipattaa*
On toikin harkitsemisen arvoinen vaihtoehto.Jos olet vaivasta kärsinyt jo vuoden niin ei kait sun tartte aamupäivystykseen mennä?
Varaat ajan niin ei tartte siellä koko päivää istuskella. Hyvällä tuurilla saat ajan jo ensi viikoksi.
Toisaalta taas jos vaiva on nyt ns.päällänsä niin mun mielestä kannattais heti aamusta linnottautua paikalle että varmasti pääsee lääkärin silmien eteen sinä päivänä. Jos saa ajan vasta viikon päähän ja oireita ei just silloin olekaan niin Joku Kummanen hoitsukkainen voi vain kohautella olkapäitään, käskeä kotiin syömään buranaa.Jos olet vaivasta kärsinyt jo vuoden niin ei kait sun tartte aamupäivystykseen mennä?
Varaat ajan niin ei tartte siellä koko päivää istuskella. Hyvällä tuurilla saat ajan jo ensi viikoksi.
Mää muokkasin, jostain syystä tää näppis ei meinaa antaa äSSää nyt ollenkaan..pitää oikein runtata että se tuleeMikä ja mitä on aistuleminen*kyselee varovasti*
Sekakäyttäjä!!!Tööt!
Mulla on vähän hassu olo. Nappasin pari sirdaludia ja hulautin kylmän siiderin perään.
Kun en tajua mikä mun kinttua vaivaa! Tai lonkkaa. Kumpaakin on juilinut ja särkenyt pian vuoden mutta tänään oli mennä jalka alta ja seuraavana hetkenä halailin kaupan pakasteallasta yrittäen päättää mihin suuntaan uskallan liikkua ilman että joko pyörryn tai alan karjua kivusta.
Lihasrelaksantit auttavat. Vaiva ei siis liene tulehduksesta johtuva ainakaan?
Se on vaan menny sijoiltaan hc-seksileikeissäTööt!
Mulla on vähän hassu olo. Nappasin pari sirdaludia ja hulautin kylmän siiderin perään.
Kun en tajua mikä mun kinttua vaivaa! Tai lonkkaa. Kumpaakin on juilinut ja särkenyt pian vuoden mutta tänään oli mennä jalka alta ja seuraavana hetkenä halailin kaupan pakasteallasta yrittäen päättää mihin suuntaan uskallan liikkua ilman että joko pyörryn tai alan karjua kivusta.
Mää muokkasin, jostain syystä tää näppis ei meinaa antaa äSSää nyt ollenkaan..pitää oikein runtata että se tulee
No hyvä ettet leikannu palasta !Varoitus: Kun viipaloit jotakin veitsellä niin älä ole ajatuksissasi.
Hyvä etten leikannut palaa sormesta tänään.
Ei ollut. Mikä lie veitsi työpaikalla. Kiva haava tuli kuiteski.No hyvä ettet leikannu palasta !
Eihän vaan ollut käytössä joku hirmuinen Lidln tarjousveitsinen...ne kuulemma ovat sormillekäyviä
Mua ja kisua aattelit ja tuli heti pipi sormeen...no mutta awwwwEi ollut. Mikä lie veitsi työpaikalla. Kiva haava tuli kuiteski.
Tai sit Softy aatteli veitsi kädessä mua ja heti oli kaikki nakinnäköiset vaaran vyöhykkeellä.Mua ja kisua aattelit ja tuli heti pipi sormeen...no mutta awwww
Oi, mikä-lie-veitsi on kans arvaamaton kyllä! Se naamioituu hirveen tavalliseksi yleispätevän käteväksi veitseksi ja...siinä sen juoni onkin - se mikä-lie-veitsi t i e t ä ä ja tuntee otteesta että nyt luullaan helpoksi ja huolettomaksi...ja silloin onkin aika iskeä!Ei ollut. Mikä lie veitsi työpaikalla. Kiva haava tuli kuiteski.
joku hermo puristuksissa.Tööt!
Juu, teitä tietenkin.Mua ja kisua aattelit ja tuli heti pipi sormeen...no mutta awwww
JuuTai sit Softy aatteli veitsi kädessä mua ja heti oli kaikki nakinnäköiset vaaran vyöhykkeellä.
Juu, teitä tietenkin.
Niin että ketä siellä nyssitte aateltiin, mua ja kisua vai aksua??
Niin että ketä siellä nyssitte aateltiin, mua ja kisua vai aksua??