The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos olet vaivasta kärsinyt jo vuoden niin ei kait sun tartte aamupäivystykseen mennä?
Varaat ajan niin ei tartte siellä koko päivää istuskella. Hyvällä tuurilla saat ajan jo ensi viikoksi.
Toisaalta taas jos vaiva on nyt ns.päällänsä niin mun mielestä kannattais heti aamusta linnottautua paikalle että varmasti pääsee lääkärin silmien eteen sinä päivänä. Jos saa ajan vasta viikon päähän ja oireita ei just silloin olekaan niin Joku Kummanen hoitsukkainen voi vain kohautella olkapäitään, käskeä kotiin syömään buranaa.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
vierailija
Tööt! :ninja:

Mulla on vähän hassu olo. Nappasin pari sirdaludia ja hulautin kylmän siiderin perään.

Kun en tajua mikä mun kinttua vaivaa! Tai lonkkaa. Kumpaakin on juilinut ja särkenyt pian vuoden mutta tänään oli mennä jalka alta ja seuraavana hetkenä halailin kaupan pakasteallasta yrittäen päättää mihin suuntaan uskallan liikkua ilman että joko pyörryn tai alan karjua kivusta. :confused:

Lihasrelaksantit auttavat. Vaiva ei siis liene tulehduksesta johtuva ainakaan?
Sekakäyttäjä!!!
 
vierailija
Tööt! :ninja:

Mulla on vähän hassu olo. Nappasin pari sirdaludia ja hulautin kylmän siiderin perään.

Kun en tajua mikä mun kinttua vaivaa! Tai lonkkaa. Kumpaakin on juilinut ja särkenyt pian vuoden mutta tänään oli mennä jalka alta ja seuraavana hetkenä halailin kaupan pakasteallasta yrittäen päättää mihin suuntaan uskallan liikkua ilman että joko pyörryn tai alan karjua kivusta. :confused:

Lihasrelaksantit auttavat. Vaiva ei siis liene tulehduksesta johtuva ainakaan?
Se on vaan menny sijoiltaan hc-seksileikeissä :rolleyes:
 
Täällä syyvään tänään kanaa.
Oli nimittäin kariniemeläiset koipipalat lähikaupalla halvennuksessa ja mulla kaapissa valmiina kilon pussi jasmiiniriisiä niin jotenkin hoksasin tän päivän illallisen jokseenkin vaivatta.
Tosin tota kanaa on 1,5kg laatikko niin taitaa kanakoivet riisillä olla ruokalistalla huomennakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei ollut. Mikä lie veitsi työpaikalla. Kiva haava tuli kuiteski.
Oi, mikä-lie-veitsi on kans arvaamaton kyllä! Se naamioituu hirveen tavalliseksi yleispätevän käteväksi veitseksi ja...siinä sen juoni onkin:sneaky: - se mikä-lie-veitsi t i e t ä ä ja tuntee otteesta että nyt luullaan helpoksi ja huolettomaksi...ja silloin onkin aika iskeä!

Mutta joo - ei parane häslätä ja rötväillä muuta kun puuhastelee veitsen kans vaan keskittyy itse asiaan :)
*puhaltaa pipiseen* Kyllä se paranee(y)
 
Tööt! :ninja:

Mulla on vähän hassu olo. Nappasin pari sirdaludia ja hulautin kylmän siiderin perään.

Kun en tajua mikä mun kinttua vaivaa! Tai lonkkaa. Kumpaakin on juilinut ja särkenyt pian vuoden mutta tänään oli mennä jalka alta ja seuraavana hetkenä halailin kaupan pakasteallasta yrittäen päättää mihin suuntaan uskallan liikkua ilman että joko pyörryn tai alan karjua kivusta. :confused:

Lihasrelaksantit auttavat. Vaiva ei siis liene tulehduksesta johtuva ainakaan?
joku hermo puristuksissa.
vaikka yks kohta tule syyttämään kaikkea syömääsi ruokaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä