Älä kerro mistä oot surulinen mutta koitahan nyt päästä siitä yliOlen vähän surullinen niin syön karkkia, kohta olen paljon surullinen
Älä kerro mistä oot surulinen mutta koitahan nyt päästä siitä yliOlen vähän surullinen niin syön karkkia, kohta olen paljon surullinen
Kuis silleen?Olen vähän surullinen niin syön karkkia, kohta olen paljon surullinen
Älä kerro mistä oot surulinen mutta koitahan nyt päästä siitä yli
Älä kerro mistä oot surulinen mutta koitahan nyt päästä siitä yli
Kuis silleen?
Jos mä olen surullinen niin mikään ei maistu.
joskus pitää vaan olla surullinen...Olen vähän surullinen niin syön karkkia, kohta olen paljon surullinen
Niin pitää mutta Rättiksen kohalla pitää vielä olla erityisen tarkkana siitä ettei kerro mistä on surullinenjoskus pitää vaan olla surullinen...
..älä kerro kaikille mutta mullakin on hiukan semmonen..haikee olonen....enkä etes syö karkkia..
joskus pitää vaan olla surullinen...
..älä kerro kaikille mutta mullakin on hiukan semmonen..haikee olonen....enkä etes syö karkkia..
No..eihän sitä syytä oo pakko kertoa jos ei taho...mutta jos se oloa helpottaa niin kait sen voi vaikka sipistä tai kirjottaakin tai öristä....Niin pitää mutta Rättiksen kohalla pitää vielä olla erityisen tarkkana siitä ettei kerro mistä on surullinen
Kuinnii ja kuinnii?Tykkäätkö valkosipulista?
Iltaa sonnasta tahriintunut peräpukama!Iltaa anustapin aihio
Kuinnii ja kuinnii?
Iltaa sonnasta tahriintunut peräpukama!
Mitennii ei muka*jupisee hiljasesti*...Kysymykseen ei vastata kysymyksellä.
Tykkäätkö parsakaalista?
En. Täysi roskasarja.Katsotko salkkareita?
Kukkakaali no parempaaKysymykseen ei vastata kysymyksellä.
Tykkäätkö parsakaalista?
Plääh. Ajan haaskausta moinen.Pitäsköhän munkin alkaa varamieheksi
Ikävä kertoa teille miehet, mutta joka toisella naisella on toinen mies varalla - Kohokohta.com
Varmasti juu. Kumpaankin!joku hermo puristuksissa.
vaikka yks kohta tule syyttämään kaikkea syömääsi ruokaa.