The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tööt! :ninja:

Mulla on vähän hassu olo. Nappasin pari sirdaludia ja hulautin kylmän siiderin perään.

Kun en tajua mikä mun kinttua vaivaa! Tai lonkkaa. Kumpaakin on juilinut ja särkenyt pian vuoden mutta tänään oli mennä jalka alta ja seuraavana hetkenä halailin kaupan pakasteallasta yrittäen päättää mihin suuntaan uskallan liikkua ilman että joko pyörryn tai alan karjua kivusta. :confused:

Lihasrelaksantit auttavat. Vaiva ei siis liene tulehduksesta johtuva ainakaan?
 
Softy
Tööt! :ninja:

Mulla on vähän hassu olo. Nappasin pari sirdaludia ja hulautin kylmän siiderin perään.

Kun en tajua mikä mun kinttua vaivaa! Tai lonkkaa. Kumpaakin on juilinut ja särkenyt pian vuoden mutta tänään oli mennä jalka alta ja seuraavana hetkenä halailin kaupan pakasteallasta yrittäen päättää mihin suuntaan uskallan liikkua ilman että joko pyörryn tai alan karjua kivusta. :confused:

Lihasrelaksantit auttavat. Vaiva ei siis liene tulehduksesta johtuva ainakaan?
Höh. Onkohan lihas jumissa?
 
Tööt! :ninja:

Mulla on vähän hassu olo. Nappasin pari sirdaludia ja hulautin kylmän siiderin perään.

Kun en tajua mikä mun kinttua vaivaa! Tai lonkkaa. Kumpaakin on juilinut ja särkenyt pian vuoden mutta tänään oli mennä jalka alta ja seuraavana hetkenä halailin kaupan pakasteallasta yrittäen päättää mihin suuntaan uskallan liikkua ilman että joko pyörryn tai alan karjua kivusta. :confused:

Lihasrelaksantit auttavat. Vaiva ei siis liene tulehduksesta johtuva ainakaan?
Tuota...mä sinuna kävisin lääkärillä enkä ihmettelis tai odottelis oireiden loppumista tai lisääntymistä enää ollenkaan. Saati miettisi että mikähän kumma... Vuosi on pitkä aika.

Joten lääkäriin, mars, nainen :).
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Onko noloa muuttaa heti aamusta arvauskeskuksen odotusaulaan ja ottaa vielä läppäri mukaan? :rolleyes:

Yksityielle ei oikein ois rahaa, etenkään ennen kuin tietää että minkäsortin yksityiselle pitäisi mennä.
 
Huhhahheijaa ja vihreetä teetä...!! Kaikkialla näyttää ja tuoksuu LUMELTA mutta kun ei, ei sitä taaskaan tuolla tule *naputtaa isolla:alien: kaviollaan lattiaan* nap nap ja tap tap, missäs se lumi taas viipyy, häh mitä täh??:cautious:
 
Onko noloa muuttaa heti aamusta arvauskeskuksen odotusaulaan ja ottaa vielä läppäri mukaan? :rolleyes:

Yksityielle ei oikein ois rahaa, etenkään ennen kuin tietää että minkäsortin yksityiselle pitäisi mennä.
Jos olet vaivasta kärsinyt jo vuoden niin ei kait sun tartte aamupäivystykseen mennä?
Varaat ajan niin ei tartte siellä koko päivää istuskella. Hyvällä tuurilla saat ajan jo ensi viikoksi.
 
Huhhahheijaa ja vihreetä teetä...!! Kaikkialla näyttää ja tuoksuu LUMELTA mutta kun ei, ei sitä taaskaan tuolla tule *naputtaa isolla:alien: kaviollaan lattiaan* nap nap ja tap tap, missäs se lumi taas viipyy, häh mitä täh??:cautious:
Noku eihän se ny käskemällä tule, lumi siis:unsure:...että siemaile vaan rauhassa teetäs ja opettele ootellessas vaikka steppaamaan(y)..kerta kavios jo napsuttaa valmiiks*kuiskaa pienesti*:barefoot:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä