Sullahan niitä pantavia riittää jonoksi astiAinakin minun naiset
En väittänytkään että kaikki miehet Enkä tässä miehiä hauku, vaan ihan realistisesti vaan.. biologia sanelee uroksen ja naaraan erot.Naurettavaahan se on.
Mut vaikka olen mies niin en muista panneeni kaikkea mikä liikkuu tai pysyy paikallaan?
Joko mulla on huono muisti tai olen tyhmä?
Ei mitään, totesin vaan ettei se ole samanlainen intohimo ihmiskunnan toiselle osapuolelle. Silkkaa biologiaa.Juuri näin.
Vastaväitteille vastaan tässä ja heti että :"Mitä sitte"
50/60%Kuinkahan paljon se riippuu panijasta ja kuinka paljon pantavasta.
Kuka sen tietää?
Jos nainen on tykännyt minusta niin en mä ole koskaan ollut huono panomies.Kuinkahan paljon se riippuu panijasta ja kuinka paljon pantavasta.
Kuka sen tietää?
Kyllä epek tietää50/60%
Ihanaa kun tuollaisia..Kyllä epek tietää
Joo, se sano, että 60 prossaa kuuluu pantavalle.Kyllä epek tietää
Joo, se sano, että 60 prossaa kuuluu pantavalle.
Korjaus: pantavilleJoo, se sano, että 60 prossaa kuuluu pantavalle.
kuulu toisenlaisiakin arvosteluja, mutta nehän ovat vain akkain puheita.Juuri näin. Ite ainaki tykkään.
OihIhanaa kun tuollaisia..
Ihanaa!
En ole yksin!
No ei niin kiirettä, tähtään laatuunKorjaus: pantaville
Miehellä pitää kiirettä
Oishan se ainaki puolta parempaa, jos naiset sen tekis.Paneminen on uroksen työ kaikissa lajeissa, minkä sille voi.
No jos on niin ihan känissä niin on joskus menny ihan nuolemikseksi kans, mutta ilman orgasmia ei taija olla semmosia naisimmeisiä poistunu mun luota ikinäOon
kuulu toisenlaisiakin arvosteluja, mutta nehän ovat vain akkain puheita.
Sanovat, että et oo niin häävi panomies.
Voittehan te aina ottaa poskeen?Oishan se ainaki puolta parempaa, jos naiset sen tekis.
Se yksihän oli se kotihoito.No ei niin kiirettä, tähtään laatuun
Et oo, niin.No jos on niin ihan känissä niin on joskus menny ihan nuolemikseksi kans, mutta ilman orgasmia ei taija olla semmosia naisimmeisiä poistunu mun luota ikinä
Siis ainakhan sua en ole pannu kun tuommosia päästät suustas