vierailija
En ota, oon niitä panjoita.Voittehan te aina ottaa poskeen?
En ota, oon niitä panjoita.Voittehan te aina ottaa poskeen?
Luojan kiitosEt oo, niin.
Nyrkkikyllikki peittoaa meleko monet akakki.Se yksihän oli se kotihoito.
Nyrkki- Kyllikki
Vai oliko se kuitenkin se ainoa
Ihmisnaaraan kiima on kiinni vaan uroksen ominaisuuksista.Paneminen on uroksen työ kaikissa lajeissa, minkä sille voi.
Naaraita panettaa vain kiiman aikaan.
Näin se menee.
Peittoaa FreezeCatinkin?Nyrkkikyllikki peittoaa meleko monet akakki.
Tai siinä on semmonen että tykkäätkö.
Jne schaissea
Voihan sitä uroksen antaa panna koska vaan, mutta ihmisnaaras on oikeessa kiimasssa (ei känni- tai rakkauskiimassa) kerran kuussa.Ihmisnaaraan kiima on kiinni vaan uroksen ominaisuuksista.
Ihmisnaaraalla on kestokiima. Ihmiset ja delfiinit on kaksi eläinlajia jotka touhuilevat ihan vaan huvin vuoksi.Voihan sitä uroksen antaa panna koska vaan, mutta ihmisnaaras on oikeessa kiimasssa (ei kännikiimassa) kerran kuussa.
En mä vihaa miehiä?Pankaa keskenänne
Kaks juoppoa ja yks miestenvihaaja
Toisinaan eli silloin kun en ole hänen lähellään.Peittoaa FreezeCatinkin?
Simpanssit?Ihmisnaaraalla on kestokiima. Ihmiset ja delfiinit on kaksi eläinlajia jotka touhuilevat ihan vaan huvin vuoksi.
ÄläSimpanssit?
En minä ainakaan miehiä vihaa enkä naisia rakasta.Pankaa keskenänne
Kaks juoppoa ja yks miestenvihaaja
Ehkä nurkkabaarissa, ei IRL.Ihmisnaaraalla on kestokiima. Ihmiset ja delfiinit on kaksi eläinlajia jotka touhuilevat ihan vaan huvin vuoksi.
Lunatic, luulen, että se on joillekin naisille suurempi nautinto kuin miehille.En minä ainakaan miehiä vihaa enkä naisia rakasta.
Totean vain sukupuolten biologiset erot, mutta niin ei nykyään parane tehdä.
Jos nainen sais kikkelistä samat kiksit kuin mies panemisesta, tottahan kaikki naiset kulkisi kokoajan makkara siellä.
Mut kyllähän tuolla kokoajan naiset on härillään, eikat miehet sais pimppiä (äklö sana) ikinä.En minä ainakaan miehiä vihaa enkä naisia rakasta.
Totean vain sukupuolten biologiset erot, mutta niin ei nykyään parane tehdä.
Jos nainen sais kikkelistä samat kiksit kuin mies panemisesta, tottahan kaikki naiset kulkisi kokoajan makkara siellä.
Niin no, jos mulla olis kestokiima niin kait mä kulkisin koko ajan pippeli pystyssä?Ehkä nurkkabaarissa, ei IRL.
HeRRanen aika sentään.
Monet naiset kyllä tykkäävät näytellä että pitävät siitä, koska se kuuluu osana rituaaliin.Lunatic, luulen, että se on joillekin naisille suurempi nautinto kuin miehille.
Olen vain yksi mies ja näinollen tietoni on rajoitettu.
Säälistäkö ne ovat mulle antaneet.Epäilen suunnattomasti, monet naiset kyllä tykkäävät näytellä että pitävät siitä, koska se kuuluu osana rituaaliin.
Miks suomeen on myönnetty niin vähän Oscar-palkintoja?Monet naiset kyllä tykkäävät näytellä että pitävät siitä, koska se kuuluu osana rituaaliin.
Kai siitä joku voi tykätäkin.Säälistäkö ne ovat mulle antaneet.
No pääasia on, että oon saanu.
Ei ole ollu ehdokkaita?Miks suomeen on myönnetty niin vähän Oscar-palkintoja?