En tiijäMiks suomeen on myönnetty niin vähän Oscar-palkintoja?
En tiijäMiks suomeen on myönnetty niin vähän Oscar-palkintoja?
Miehillä/uroksilla ei ole kiimaa. Jäikö biologian tunnit välistä.Niin no, jos mulla olis kestokiima niin kait mä kulkisin koko ajan pippeli pystyssä?
Yleensä sitä tarttee hiukkasen houkutella ja se houkuttelu on ihan vapaaehtoista touhua.
Olet väärässä! Olemme aina kiimassa ja härillään!Miehillä/uroksilla ei ole kiimaa. Jäikö biologian tunnit välistä.
Tais olla vaan pimppa mielessä bilsantunneillakin.Miehillä/uroksilla ei ole kiimaa. Jäikö biologian tunnit välistä.
Kyllä mä joskus pelaan shakkia ja silloin tosissaan ottaa päähän jos joku nainen tulee häiritsemään.Olet väärässä! Olemme aina kiimassa ja härillään!
Joka muuta väittää niin on väärässä!
Aina vaan paraneeMinähän en mihinkään tuollaiseen ota osaa koska olen rakastunut mies.
Rakastunut mies on vähän samanlainen kuin mies joka sanoo olevansa rakkausavioliitossa.
I rest my case.Tais olla vaan pimppa mielessä bilsantunneillakin.
Laitan laatikkoni lepoon.I rest my case.
Mikä sinua vaivaa? Olet ilmiselvästi epästabili ihmisraunio. Voimme vain toivoa että saat oikea hoitoa ennen kuin on liian myöhäistä. Toivon todella että saat tarvitsemaasi hoitoa mahdollisimman nopeasti.Aina vaan paranee
Laitan laatikkoni lepoon.
Eikös tuo ole aika paksua?
Ollakseen pitkää englantia?
Samaa edestakaisin?
Vaarana että meneekin reisille?
Ja sinä elät harhamaailmassaMikä sinua vaivaa? Olet ilmiselvästi epästabili ihmisraunio. Voimme vain toivoa että saat oikea hoitoa ennen kuin on liian myöhäistä. Toivon todella että saat tarvitsemaasi hoitoa mahdollisimman nopeasti.
Laitan laatikkoni lepoon.
Eikös tuo ole aika paksua?
Ollakseen pitkää englantia?
Samaa edestakaisin?
Vaarana että meneekin reisille?
Lunatic in looooove..
Tuo kuuluu taudinkuvaan.Suomeksi sanottuna olet hullu.Ja sinä elät harhamaailmassa
Paranemisia sulle
Palstan oma pano- ja nuolijamestari
tuu takasi sen jälkeenNyt csi Miami ja sämpylöitä.
Pls..tuu takasi sen jälkeen
Joko tulit?tuu takasi sen jälkeen
Missä oot!!!!!!!?tuu takasi sen jälkeen
Nyt csi Miami ja sämpylöitä.
tuu takasi sen jälkeen