The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hämyisen hiljaista huomenta :)

On aika ihanaa muuten..ottaa pientä aamuhetkeä itelleen kun ipanat vielä unilla, hyvä kun nukkuvat pitkään nyt kun noi arkiaamut ovat aikaisia kuitenkin..

Ei ole turhan valoisaa nytkään
 

Ulkona on raskas ja paksu sumu ja jo toinen iso himalöllykkä kärpänen sisällä ja miks sen piti tulla just tähän huoneeseen herättämään aikasin tänään..häh, mä vaan kysyn.:cautious:
 
Seksistä on hyvä jutella ja siitä saa ja pitää puhua koska se nyt vaan on ja kuuluu parisuhteeseen ja elämään. Mun mielestä tärkeä juttu, se antaa paljon jos/kun on toimivaa...

Mutta..no onpahan osattu sitten mennä..sivuraiteillekin töksimään..

Toisaalta ihan sama :). Mä tiedän paljon paremmin:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Voi jessus ja maaria. Kovasti yritän olla kärsivällinen ja antaa vanhusten touhottaa kun he kokee olevansa hyödyksi ja avuksi, mutta välillä meinaa hermot mennä...

Äiti tekee muka täytekakkua mutta oma-alotteisuus alkaa olla kadoksissa. Eilen päivällä piti jo vähän ärähtää että mulla on ihan oikeasti tässä työpäivä vaikka olenkin kotona. En ehdi ihan joka hetki olla ojentamassa jotain jauhoja tai sokeria. Etsi kaapista.
 
Voi jessus ja maaria. Kovasti yritän olla kärsivällinen ja antaa vanhusten touhottaa kun he kokee olevansa hyödyksi ja avuksi, mutta välillä meinaa hermot mennä...

Äiti tekee muka täytekakkua mutta oma-alotteisuus alkaa olla kadoksissa. Eilen päivällä piti jo vähän ärähtää että mulla on ihan oikeasti tässä työpäivä vaikka olenkin kotona. En ehdi ihan joka hetki olla ojentamassa jotain jauhoja tai sokeria. Etsi kaapista.
Siellä on vilskettä ja viipotusta..teillä on jotkut kivat kokoontumisajot näemmä :)

Tai siis..mä oletan että niistä nyt kuitenki tulee kivat vaikka vissiin hiukan..liiaksi on jo nyt tuota tunnelmankohotusta:barefoot:?
 
Siellä on vilskettä ja viipotusta..teillä on jotkut kivat kokoontumisajot näemmä :)

Tai siis..mä oletan että niistä nyt kuitenki tulee kivat vaikka vissiin hiukan..liiaksi on jo nyt tuota tunnelmankohotusta:barefoot:?
Meillä on isän 75v päivät, katsottiin parhaaksi pitää ne täällä kun on lääniä ja tunnelmaa. Tunnelma alkaa olla melko tiivis, äiti on vanhemmiten tullut ihan kamalaksi hössöttäjäksi. Eilen mietti mitä vieraat (muutama puolisokea isän kaveri) tuumaa kun ei oo ikkunoita pesty. Totesin että voin laittaa ämpärit ja lastat valmiiksi niin pesköön ketä häiritsee. Mulla ei ole hetken rauhaa kun koko ajan huutaa auttamaan jossain ja nuoriso ja sisarukset viisaina päätti tulla vasta tänään
 
Yih..siellähän on tainnu olla pakkasta yöllä kun mittarin lukemat on nollan tuntumassa, hätinä plussan puolella...ja auton ikkunatki ovat raappauskunnossa! Hyvin muuten herääkin kun tommoset lukemat huomaa ja vielä ne tajuaakin..:D

Hyrrr, villatakkia äkkiä niskaan, talvihan sieltä mokoma on tulossa...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Meillä on isän 75v päivät, katsottiin parhaaksi pitää ne täällä kun on lääniä ja tunnelmaa. Tunnelma alkaa olla melko tiivis, äiti on vanhemmiten tullut ihan kamalaksi hössöttäjäksi. Eilen mietti mitä vieraat (muutama puolisokea isän kaveri) tuumaa kun ei oo ikkunoita pesty. Totesin että voin laittaa ämpärit ja lastat valmiiksi niin pesköön ketä häiritsee. Mulla ei ole hetken rauhaa kun koko ajan huutaa auttamaan jossain ja nuoriso ja sisarukset viisaina päätti tulla vasta tänään
Oi, teillä on noin ihanat ryhmäytymiset:love:
No mites juhlakalu itse :) - luimisteleeko taustalla vai onko kuitenki myhäilevän tyytyväisenä kun naiset hössäävät?


Ja äidit nyt vaan on:love:
..ihanan haasteellisia vissiin ihan missä vaan ja milloin vaan(y)
 
Oi, teillä on noin ihanat ryhmäytymiset:love:
No mites juhlakalu itse :) - luimisteleeko taustalla vai onko kuitenki myhäilevän tyytyväisenä kun naiset hössäävät?


Ja äidit nyt vaan on:love:
..ihanan haasteellisia vissiin ihan missä vaan ja milloin vaan(y)
Juhlakalu on nähty viimeksi tunti sitten ulkovaraston nurkilla. Tän torpan mukana tuli koko irtaimisto ja varastossa on vaikka minkälaisia raivaussahoja sun muita vempeleitä. Niitä se siellä tutkii.

Alun perin isä oli sitä mieltä että ollaan hulluja kun muutetaan pysyvästi mökille mutta nyt se on kovin ihastunut tähän. Hänelle kun ”mökki” on eristämätön lautahökkeli ilman vettä ja sähköä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä