Pää niin kipee. Mut toisaalta se auttaa.Mut nyt puis kun silmät ei kestä valoa ja ruutua.Miten se nyt silleen lentelee?
Pää niin kipee. Mut toisaalta se auttaa.Mut nyt puis kun silmät ei kestä valoa ja ruutua.Miten se nyt silleen lentelee?
http://www.oboy.fi/produkter/oboy-less-sugarNo en ala jos mun pitää oboykin vaihtaa.Sit en ala.Toivottavasti tää on vaan väliaikaista.
Ei voi eli lepakon kanssa olet ollut?Voiko ne kasvaa sisäänpäin, kuin kynnet?
Aakoo siis.Hei aapee, viittikkö laittaa viestin mulle.
epek
Hyvä jos koskaan miestenkään kanssa. ÄllöttI koko touhu suoraan sanoen.Ihan hyvä päivä kuin mikä tahansa muukin
Ei voi eli lepakon kanssa olet ollut?
En viittiny jättää kun tällä palstalla on pitkä muisti.Poistiko Luna viestin johon mun piti vastaamani?
Isäukkoni nimittäin on juonut koko ikänsä enemmän ja vähemmän. Yleensä vittuiluviinaa jos sitä on tarpeeksi. Mut ei koskaan "hakkaa muija"-viinaa eikä "perhe lumihankeen"-viinaa.
Ei o pojasta polvi parantunut. Minäkin olen oppinut juomaan vittuiluviinaa. Mut ei mullekaan ole Alkosta vielä muijanhakkaamisviinaa myyty.
ja mulla.En viittiny jättää kun tällä palstalla on pitkä muisti.
Mikäs "touhussa" nyt niin ällötti?Hyvä jos koskaan miestenkään kanssa. ÄllöttI koko touhu suoraan sanoen.
Sehän se on, limaista äklöä touhua. Son eri ko hevoset nussii, siinä tanner tömisee ja jotain muuta mitä en muista.Hyvä jos koskaan miestenkään kanssa. ÄllöttI koko touhu suoraan sanoen.
niin tuo tais mennä.Sehän se on, limaista äklöä touhua. Son eri ko hevoset nussii, siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu.
Sehän se on, limaista äklöä touhua. Son eri ko hevoset nussii, siinä tanner tömisee ja jotain muuta mitä en muista.
Onhan! SE semmosta, me like..
ja mullaja mulla.
On se aika naurettavaa touhua, ei siinä ole mitään järkeä, ellei halua lisääntyä. Miehille se sentään tuo orgastista mielihyvää, joten TIETENKIN paneminen on teidän elämän suurin intohimo.Mikäs "touhussa" nyt niin ällötti?
Isäntä vei naisystävän piknikille.Sehän se on, limaista äklöä touhua. Son eri ko hevoset nussii, siinä tanner tömisee ja jotain muuta mitä en muista.
mutta saahan nainenkin siitä nautinnon Siis ainakin yleensä saa...On se aika naurettavaa touhua, ei siinä ole mitään järkeä, ellei halua lisääntyä. Miehille se sentään tuo orgastista mielihyvää, joten TIETENKIN paneminen on niiden elämän suurin intohimo.
Kyllä minäkin panisin kaikkea jos olisin mies, pippelissä tuntuisi niin hyvältä.
Ainakin minun naisetmutta saahan nainenkin siitä nautinnon Siis ainakin yleensä saa...
Naurettavaahan se on.On se aika naurettavaa touhua, ei siinä ole mitään järkeä, ellei halua lisääntyä. Miehille se sentään tuo orgastista mielihyvää, joten TIETENKIN paneminen on niiden elämän suurin intohimo.
Kyllä minäkin panisin kaikkea jos olisin mies, pippelissä tuntuisi niin hyvältä.
Jos naiset sais siitä yhtä suurta mielihyvää, maailma olis "vähän erilainen" paikka ja miehille ei niin mukava..mutta saahan nainenkin siitä nautinnon Siis ainakin yleensä saa...
Juuri näin.TIETENKIN paneminen on teidän elämän suurin intohimo..
Jos ei saa niin touhu on niin nopeasti ohi, että ei siitä ehdi kärsimäänkään?mutta saahan nainenkin siitä nautinnon Siis ainakin yleensä saa...