Minua hyvinkin pieni nainen komensi neljännesvuosisadan.Mä en tollasii pikkupirpanoita usko
Minua hyvinkin pieni nainen komensi neljännesvuosisadan.Mä en tollasii pikkupirpanoita usko
Mutku ei ees pistä. Se on mulle täysin neutraali, ei herätä mitään tunteitaJos sen katsominen pistää vituttamaan niin kait siinä sit jokin järki on?
Voit.Voinko mä jotenkin estää?
Sano ihan mitä tykkäät.Enhän mä tiedä kelle sellasii höpötät.Voit.
Sanot vain, että EI!
Ajattelin, että vitutus vois laittaa jöpöttämään?Mutku ei ees pistä. Se on mulle täysin neutraali, ei herätä mitään tunteita
4 kuukautta polliisisetä on mulle soitellut ja sanonut et pitäs tulla sakko hakemaan. Nyt sit satuin oleen lähellä nin menin sitä hakemaan. Ei ne löytäneet sitä. Alkoivat sit kyselemään että muistanko päivää kun kamera välähti. totesin sit et lähen töihin ja voitte mulle sakon tuoda. olen jo 2 kertaa sitä tullut hakemaan ja se ei ole onnistunut.Sitähän mä oon aina sanonu. Sä ajat ittes ihan piippuun. Reissun jälkeen sit kyllä lepäät. Älä sitten ota sakkoja matkalla
Kato ku tuli hyvä kuva susta*naputtaa jalalla lattiaan* vai nii! *mutisee*
Hieno soitin.- "Soita Paranoid!"
- "Okei!"
Sehän vasta pervoa oisi. Mieti, mulla jöpöttäis joka ikisenä toimistopäivänä aamusta iltaan!Ajattelin, että vitutus vois laittaa jöpöttämään?
Onko se kaks ja puoli tuumaa?
Sitten ku meet kolmannen kerran ja se löytyy niin sano että et maksa.Että bensakin maksaa.4 kuukautta polliisisetä on mulle soitellut ja sanonut et pitäs tulla sakko hakemaan. Nyt sit satuin oleen lähellä nin menin sitä hakemaan. Ei ne löytäneet sitä. Alkoivat sit kyselemään että muistanko päivää kun kamera välähti. totesin sit et lähen töihin ja voitte mulle sakon tuoda. olen jo 2 kertaa sitä tullut hakemaan ja se ei ole onnistunut.
Mua vieläkin. Äidille en uskalla ryppyillä.Minua hyvinkin pieni nainen komensi neljännesvuosisadan.
No en se sit ainakaan minä ollu!Mikä on pisin ihmissuhteesi?
-16 ja puol senttiä.
vIISi senttiä liikaa.No en se sit ainakaan minä ollu!
Pieni filosofia:Mua vieläkin. Äidille en uskalla ryppyillä.
Teininä uskalsin. En enää.
No mutta Luna, hyi miten tuhmaa..nurkkaan siitä niinkuin olisit jo!Mikä on pisin ihmissuhteesi?
-16 ja puol senttiä.
Miten se voi olla miinus merkkinen?Mikä on pisin ihmissuhteesi?
-16 ja puol senttiä.
Hyvää yötä, kauniita unia, oman kullan uniaHyvää yötä ja kauniita unia vaan kaikille
Viisi senttiä maksan ajatuksistasi.vIISi senttiä liikaa.
Miten se nyt silleen lentelee?No jepulis vaan...laatta lens taitaa olla aika lähtee ettii masaa.
Voiko ne kasvaa sisäänpäin, kuin kynnet?Miten se voi olla miinus merkkinen?
Tai no joo ilmeisesti lepakko?