The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Poistiko Luna viestin johon mun piti vastaamani?

Isäukkoni nimittäin on juonut koko ikänsä enemmän ja vähemmän. Yleensä vittuiluviinaa jos sitä on tarpeeksi. Mut ei koskaan "hakkaa muija"-viinaa eikä "perhe lumihankeen"-viinaa.

Ei o pojasta polvi parantunut. Minäkin olen oppinut juomaan vittuiluviinaa. Mut ei mullekaan ole Alkosta vielä muijanhakkaamisviinaa myyty.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Poistiko Luna viestin johon mun piti vastaamani?

Isäukkoni nimittäin on juonut koko ikänsä enemmän ja vähemmän. Yleensä vittuiluviinaa jos sitä on tarpeeksi. Mut ei koskaan "hakkaa muija"-viinaa eikä "perhe lumihankeen"-viinaa.

Ei o pojasta polvi parantunut. Minäkin olen oppinut juomaan vittuiluviinaa. Mut ei mullekaan ole Alkosta vielä muijanhakkaamisviinaa myyty.
En viittiny jättää kun tällä palstalla on pitkä muisti.
Mutta hyvä ettet sitä viinaa juo.
 
Sehän se on, limaista äklöä touhua. Son eri ko hevoset nussii, siinä tanner tömisee ja jotain muuta mitä en muista.
Isäntä vei naisystävän piknikille.
Laitumella sonni alkoi astumaan lehmää.
Isäntä sanoi naisystävälle, että mieleni tekisi samaa kuin tuon sonnin.
Nainen sanoi, siitä vaan, omahan on lehmäsi mutta minä en jää katsomaan.
 
On se aika naurettavaa touhua, ei siinä ole mitään järkeä, ellei halua lisääntyä. Miehille se sentään tuo orgastista mielihyvää, joten TIETENKIN paneminen on niiden elämän suurin intohimo.
Kyllä minäkin panisin kaikkea jos olisin mies, pippelissä tuntuisi niin hyvältä.
mutta saahan nainenkin siitä nautinnon :eek: Siis ainakin yleensä saa...
 
On se aika naurettavaa touhua, ei siinä ole mitään järkeä, ellei halua lisääntyä. Miehille se sentään tuo orgastista mielihyvää, joten TIETENKIN paneminen on niiden elämän suurin intohimo.
Kyllä minäkin panisin kaikkea jos olisin mies, pippelissä tuntuisi niin hyvältä.
Naurettavaahan se on.

Mut vaikka olen mies niin en muista panneeni kaikkea mikä liikkuu tai pysyy paikallaan?
Joko mulla on huono muisti tai olen tyhmä?
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä