sun perusterveys on todellakin perseellään kun olet kaikelle mahdolliselle niin yliherkkä että suunnilleen kuolet ja halvaannut olemattomista määristä "vääränlaista" ruokaa.Kyllä syödään spelttipannaria, mut siihen laitetaan mantelijauhoa ja luomukanamunia tietysti. Opettelin Habbohotellissa scd-ruokavalion, mitä moni keliaakikkokin toteuttaa, eikä se tosiaankan ole hankala, vaikka moni väittää niin. Siinä vaan sattui pieni katastrofi, kun palstalaisissa oli kiihkouskovisia, joiden mielestä se ei voi onnistua ilman sitä heidän uskoa ---mikälienee - mut mun mielestä scd ja vhh luomuna onnistuu kaikilla, jos ei ole allergioita eikä ahtaumia. Ahtaumiahan jää aina siihen tulehtuneeseen kohtaan, oli syy mikä tahansa. Karrageenista Pertti Lähteenmäki kertoi henkilökohtaisesti mulle, kun oltiin yhdessä tilaisuudessa yhtaikaa, juteltiin. Sehän sitä tulehdusta aiheuttaa koe-eläimillekin!Kyllä se olisi ollut parempi hoito monellekin, mut mites nuoria vois auttaa, kun aikuiset ne sapuskat ostaa? Ei mitenkään
Eväinä mulla oli luomulihapullia ainakin 5 vuotta - niissähän oli perunakin mukana
Viimeksi muokattu: