The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä syödään spelttipannaria, mut siihen laitetaan mantelijauhoa ja luomukanamunia tietysti. Opettelin Habbohotellissa scd-ruokavalion, mitä moni keliaakikkokin toteuttaa, eikä se tosiaankan ole hankala, vaikka moni väittää niin. Siinä vaan sattui pieni katastrofi, kun palstalaisissa oli kiihkouskovisia, joiden mielestä se ei voi onnistua ilman sitä heidän uskoa ---mikälienee - mut mun mielestä scd ja vhh luomuna onnistuu kaikilla, jos ei ole allergioita eikä ahtaumia. Ahtaumiahan jää aina siihen tulehtuneeseen kohtaan, oli syy mikä tahansa. Karrageenista Pertti Lähteenmäki kertoi henkilökohtaisesti mulle, kun oltiin yhdessä tilaisuudessa yhtaikaa, juteltiin. Sehän sitä tulehdusta aiheuttaa koe-eläimillekin!Kyllä se olisi ollut parempi hoito monellekin, mut mites nuoria vois auttaa, kun aikuiset ne sapuskat ostaa? Ei mitenkään:notworthy:
Eväinä mulla oli luomulihapullia ainakin 5 vuotta - niissähän oli perunakin mukana(y)
sun perusterveys on todellakin perseellään kun olet kaikelle mahdolliselle niin yliherkkä että suunnilleen kuolet ja halvaannut olemattomista määristä "vääränlaista" ruokaa. :eek:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kyllä syödään spelttipannaria, mut siihen laitetaan mantelijauhoa ja luomukanamunia tietysti. Opettelin Habbohotellissa scd-ruokavalion, mitä moni keliaakikkokin toteuttaa, eikä se tosiaankan ole hankala, vaikka moni väittää niin. Siinä vaan sattui pieni katastrofi, kun palstalaisissa oli kiihkouskovisia, joiden mielestä se ei voi onnistua ilman sitä heidän uskoa ---mikälienee - mut mun mielestä scd ja vhh luomuna onnistuu kaikilla, jos ei ole allergioita eikä ahtaumia. Ahtaumiahan jää aina siihen tulehtuneeseen kohtaan, oli syy mikä tahansa. Karrageenista Pertti Lähteenmäki kertoi henkilökohtaisesti mulle, kun oltiin yhdessä tilaisuudessa yhtaikaa, juteltiin. Sehän sitä tulehdusta aiheuttaa koe-eläimillekin!Kyllä se olisi ollut parempi hoito monellekin, mut mites nuoria vois auttaa, kun aikuiset ne sapuskat ostaa? Ei mitenkään:notworthy:
Eväinä mulla oli luomulihapullia ainakin 5 vuotta - niissähän oli perunakin mukana(y)
jotenkin musta tuntuu että sun lista sallituista ruoka aineista on todella lyhyt verrattuna kiellettyjen listaan.(n)
 
vierailija
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/lukiolaiset-kasvattavat-hyonteisia-sirkkaherkut-maistuivat-espoossa/6618358

Tulevaisuus suomalaislla on ihmeellinen. Pottumaat on pilattu glyfosaateilla ja possut roaccutanella. Kalaa syödään kans usein mutta vähän, vaikka nekin syövät koisomyrkkymaissia ja glyfosaattisoijaa (raisioagron sivuilla ne tiedot). Syökää te vaan soijaa ja sirkkoja, me syödään pottumuusia niin kauan kuin jaksetaan kellarinrappuja hipsiä:D
Se ruohosilppu- projekti onnistui täydellisesti, mutta melkoinen maratooni oli peitellä kaikki perunapenkit ruohosilpulla kahteen kertaan. Rikkaruohoja siellä ei ollut niiden ansiosta ollenkaan.

En muuten luota enää mihinkään, joten on yhdentekevää, mitä näistä asioista ajattelette:ROFLMAO:
 
vierailija
jotenkin musta tuntuu että sun lista sallituista ruoka aineista on todella lyhyt verrattuna kiellettyjen listaan.(n)
Onhan niitä vaikka kuinka paljon, mut vihannekset ja hedelmät täytyy olla luomua, kuten myös viinit ja oluet. Tällaista tahtoisin oppia tekemään itse, mutta ohrapeltoa ei ole vielä suunniteltu...

Rypäeleet kasvaa kyllä, kirsikat kans. Perunarieskaa aion tehdä, kun ehdin jne.
 
vierailija
johan hiljeni. (y)
"Itselläkin oireet (tukehtuminen) alkoivat vasta noin vuosi, pari sitten. En ymmärtänyt ollenkaan mistä on kyse, hankin vain tehokkaampia astmapiippuja ja lisää kortisoonia. Kunnes epäuskoisena jätin natriumglutamaatin viikoksi pois. En tarvitse astmalääkettä juuri ollenkaan ilman tuota E621. Se on niin outoa, mutta pakko uskoa, niin monta kertaa kokeiltu." - Kiitos! helmikuussa 2009
Täällä noita keuhkovaivaisia kun on, piti löytää tuokin.
 
vierailija
Saattaahan se kirjottaa sitä listaakin parhaillaano_O
Eikun se scd-ruokavalio saattaa olla jollakin hukassa. Se todellakin auttaa monia, uskonlahkosta riippumatta. Minua kiellettiin jopa kommentoimasta sitä, vaikka Elaine Gottshall ei ole kenenkään omaisuutta ja hän on saanut vuosikymmeniä sitten tyttärensä kuntoon sen avulla. Se tyyppi kertoi nähneensä Jeesuksen sairaalassa ovella ja sanoi et hänellä on vielä tehtävä, ettei hän vielä kuolekaan. Voihan tuon niinkin a j a t e l l a , jos välttämättä haluaa, mutta mun mielestä sellainen pilaa koko ruokavalion. Kukaan ei tuolloin puhunut geenimuuntelusta mitään - vaikka sehän ne ihmiset on sairastuttanut, kun esimerkiksi maltodekstiini on tehty maissista. Sillä saa nopeasti suolen kuolioon ilman tautiakin, mut en tarkemmin tiedä muuta kuin leikattujen/sairaiden kokemuksia. Parantuneet eivät halua muistella sairastamisaikaa ollenkaan. Naapurissa asui yksi sellainen, mutta omin konstein selvisi siitä, 20 vuotta sairastettuaan, ilman leikkausta.:love:
 
Softy
Kyllä syödään spelttipannaria, mut siihen laitetaan mantelijauhoa ja luomukanamunia tietysti. Opettelin Habbohotellissa scd-ruokavalion, mitä moni keliaakikkokin toteuttaa, eikä se tosiaankan ole hankala, vaikka moni väittää niin. Siinä vaan sattui pieni katastrofi, kun palstalaisissa oli kiihkouskovisia, joiden mielestä se ei voi onnistua ilman sitä heidän uskoa ---mikälienee - mut mun mielestä scd ja vhh luomuna onnistuu kaikilla, jos ei ole allergioita eikä ahtaumia. Ahtaumiahan jää aina siihen tulehtuneeseen kohtaan, oli syy mikä tahansa. Karrageenista Pertti Lähteenmäki kertoi henkilökohtaisesti mulle, kun oltiin yhdessä tilaisuudessa yhtaikaa, juteltiin. Sehän sitä tulehdusta aiheuttaa koe-eläimillekin!Kyllä se olisi ollut parempi hoito monellekin, mut mites nuoria vois auttaa, kun aikuiset ne sapuskat ostaa? Ei mitenkään:notworthy:
Eväinä mulla oli luomulihapullia ainakin 5 vuotta - niissähän oli perunakin mukana(y)
Habbohotellissa? o_O

Tiedän mikä se on. Ei ole kyse siitä.
 
vierailija
millähän koulutuksella sä näitä asiantuntijan neuvoja jakelet. :ROFLMAO:
olet pelkkä papukaija joka toistaa toisten tekstejä. henkilökohtaset jutut on listaa vaivosta ja luuloista niitten syistä. :confused:
Katohan, kun piti valkta täydelliset potut kellariin - siemenpotut erikseen - ja kuoria ne naarmupotut ja nyt pari kattilallista on kiehumassa. Appron - ilman kenttäkurssia - olen tenttinyt tuosta. Avoimessa yliopistossa. Suosittelen kaikille(y)
 
vierailija
oleko sä paula autistinen, äidinkieli joku muu kun suomi vai muuten vaan typerä kun et pysty suoraan kysmykseen vastaamaan ilman muitten kirjoittamia tekstejä?
Siellä Habbohotellissa muuten tottui kirjoittamaan niin, et ei katsonut yhtään mitä kirjaimia tuli - ei hoksaa katsoa muuallakaan. Ei siis mitään autismia. Kouluun panivat vuoden liian aikaisin, kun sieltä puuttui mukamas joku oppilas. En olis halunnut kun kesken unien kiskottiin tunnille ja toiset olivat olleet siellä jo pari tuntia..., mutta sellainen mielivalta opettajilla on aina ollut. Jos siitä diagnoosin saa, niin onhan kumma:alien:. Katsopa asiaa täältä - kun kerta otit puheeksi(y)
Skolioosi mulla on, mutta ei ole vaivannut koskaan, ei mitenkään ja todettu vasta 10 vuotta sitten. En käsitä, miksi selkäranka ei saisi olla yhtään kierteellä, kun sehän on vaan joustavampi niin:cool:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä