The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ei ole. Mitä mä sillä? Jäätelöä saa kaupasta.
Tiedätkö mikä Habbo hotelli oli?
Itsehän sinne sen huoneen tein, mutta en tiennyt, että jokainen esine piti erikseen maksaa. Muuan tyttö halusia sisustaa sen ja antoi mulle kamalan määrän kaikkea mitä sillä oli. Itse hankin sinne pelkästään takan alkuun. Olihan se hauska, mutta vei ihan tolkuttomasti aikaa. Lopulta siellä istui valmiina istumassa joku odottamassa... Sellainen nukkemökkihän se oli. Yks nappula kyllä halusi perustaa oman ravintolan, jossa tekisi mumminsa ruokia eikä suostun ut kertomaan, mihin kaikkeen ja paljonko laittaa katajanmarjoja. Se (hahmo, nukke, hän?) tuli sinne usein, vaikkei itsekään tiennyt miksi:D
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Ei ole. Mitä mä sillä? Jäätelöä saa kaupasta.
Tiedätkö mikä Habbo hotelli oli?
No oli siellä ainakin yks joka ensisanoikseen sanoi et ei sitten koskaan kokkaa mitään ja sit se lapsi oli siellä- siis eri kuin tuo yksinkulkija. Poika oli ja tykkäsi paistaa takassa tikkupullia. Ne reseptit sai liimata itse seinään keltaisella lapulla ja tikkupullaohje oli siellä. Siinä ohjeessa luki et 4 höpöä:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
Itsehän sinne sen huoneen tein, mutta en tiennyt, että jokainen esine piti erikseen maksaa. Muuan tyttö halusia sisustaa sen ja antoi mulle kamalan määrän kaikkea mitä sillä oli. Itse hankin sinne pelkästään takan alkuun. Olihan se hauska, mutta vei ihan tolkuttomasti aikaa. Lopulta siellä istui valmiina istumassa joku odottamassa... Sellainen nukkemökkihän se oli. Yks nappula kyllä halusi perustaa oman ravintolan, jossa tekisi mumminsa ruokia eikä suostun ut kertomaan, mihin kaikkeen ja paljonko laittaa katajanmarjoja. Se (hahmo, nukke, hän?) tuli sinne usein, vaikkei itsekään tiennyt miksi:D
Ok. Luulin että olet joku muu harmailija. :D
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
Viime yönä oli vähän toisenlainen uni. Joku halusi kiduttaa mua ja lopuksi tappaa. Pääsin karkuun mutta se löysi mut. Teki mulle jotakin. Peloissani mietin milloin iskee uudelleen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä