The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
eihän sulla pitäny olla migreeniä ollenkaan. ja mistä tiedät tulee ko vai ei kun et ole edes mastanu.
Siinä vaiheessa ymmärsin, et mun täytyy tehdä nettisivu aiheesta, kun alkoi tulla emailia ihan liikaa, enkä mitenkään voinut kaikille vastailla. Evirakin alkoi kyselemään multa neuvoja, mitä niille mun kavereille tehdään:LOL::ROFLMAO:
Sanoin niille (mahavaivaisia ne oli) et ei saa kysellä niiltä mitään - mikä tarkoitti tietysti, et ei kukaan tehnyt asialle mitään:sick:
Luomusokeri alkoi tulla kauppoihin ja ostinpa sitä minäkin:D
---piti viedä migreenin jälkeen se pussi myyjälle takaisin ja sillä oli moniste, jossa luki, et se sisältää glutamiinihappoa ja glysiiniä, joista molemmista tulee migreeni. Tulee, esimerkiksi lääkevalmisteissa, missä niitä on, infuusionesteissä - ei sentään kaikissa. Tiedän ihmisiä, jotka eivät ole teho-osastollakaan tienneet niistä, et ei välttämättä sovi, mut omaiset ovat sit puuttuneet asiaan...:cry: Kannatti kyllä(y)
 
Tähkällä on hyviä biisejä (y):)

*odottaa saavansa jopa muutamankin alapeukun mielipiteestään*:unsure:
Laitoin alapeukun sen vuoksi että minä en tykkää Tähkän biiseistä.
Sinä saat tietenkin tykätä mistä tykkäät, ihan fine mulle. Sitä edelleen en ymmärrä miten vähän ihmiset tietää Omaha Beachin todellisesta sankarista eli Heindrich Severlovesta.. Piippujakin piti vaihtaa välillä kun meinasivat sulaa ja silti yli 2000 jenkkiä jäi rannalle hengettömänä hänen ansiostaan. Sotilaalta sotilaalle niin no hän vissiin kuoli jo mutta iso respect!
 
Laitoin alapeukun sen vuoksi että minä en tykkää Tähkän biiseistä.
Sinä saat tietenkin tykätä mistä tykkäät, ihan fine mulle. Sitä edelleen en ymmärrä miten vähän ihmiset tietää Omaha Beachin todellisesta sankarista eli Heindrich Severlovesta.. Piippujakin piti vaihtaa välillä kun meinasivat sulaa ja silti yli 2000 jenkkiä jäi rannalle hengettömänä hänen ansiostaan. Sotilaalta sotilaalle niin no hän vissiin kuoli jo mutta iso respect!
Ai sä laitoit siks sen alapeukun? Mä en ois millään arvannu :eek: Olin ihan varma, että sä fanitat sitä ja Tapion Juhaa enemmän kuin örinämusiikkia:rolleyes:
 
Ellu ei voi nauraa kun tuhannet kuolleet..
Emmie ainakaan pidä sitä hauskana..

Olkoonkin että olivat virallisesti meidän vihollisia.
En ryssienkään kuole,,
Eiku hetkinen kyllähän nauran kun ukki sanonu että se ei ole mies eikä mikhän joka ei ole ainakhan tuhatta ryssää tappanu.
Eli ei mitn, naura vaan.
 
vierailija
kiinnostais enemmä se mihin lätäkköön sä hukkuisit. mahdollisimman pian. :cautious:
tai ihan sama vaikka ämpäriin.
Sekin päivä tulee varmasti aika pian, mutta kerronpa sen, kun luin hesarista ihan vahingossa erään yleisönosastokirjoituksen: "Kovin sööttiä puhetta lisäaineesta"... No, sen kirjoittaja oli saanut migreenin natriumglutamaatista ja oli syystäkin tuohtunut. Mun piti tietysti esiä se lehti kirjastosta, missä se juttu oli. Voitko kuvitella, että meilläistuu yliopistoissa maistelemassa tikulla jotakin makuja porukkaa, oiden kuuluisi tutkia haitta-aineita eikä keksiä keinoja RUOAN pilaamiseen:eek::devil:
 
Ellu ei voi nauraa kun tuhannet kuolleet..
Emmie ainakaan pidä sitä hauskana..

Olkoonkin että olivat virallisesti meidän vihollisia.
En ryssienkään kuole,,
Eiku hetkinen kyllähän nauran kun ukki sanonu että se ei ole mies eikä mikhän joka ei ole ainakhan tuhatta ryssää tappanu.
Eli ei mitn, naura vaan.
Ehän mä hupsu niille naura..kaatuneille vaan sun mielipiteelle tähkästä :)
 
vierailija
Päättömälle ihan henkilökohtaisesti kaiken kansan nähden atkuu tarina:
On muuten pian tasavuodet siitä, mistä äsken kerroin! 1997 oli se lehtiartikkeli, joulukuussa. Tein siitäkin sivun silloin(y)
Mutta kun kerroin niille suolivaivaisille, suuttuivat ne kauheasti, kun ei heille kukaan ollut sanonut ikinä mitään sellaista.Eikai se mun syy voi olla, mut olipa muuan vanha pappa kerran, joka oli ikänsä ollut terve ja sitten pansuolaa olivat käyttäneet, oli puhjennut suolistotulehdus:sick:
Vaimo vierssä ihmetteli, miten eivät ole sitä osanneet epäillä... Kamalaa myrkkyä onkin, mut tietysti ajattelin ensin, et migreeninestolääkkeet ovat monella pilanneet suoliston - ja senhän ne tekeekin, tietävät nykyään lääkärit - kuten tekee myös e-pillerit:sick:
Mut sitä en tiennyt, et se yhdistys, minkä keskusteluihin linkitin uudet ajatukset ja muidenkin kokemuksia siellä oli useita - mutta ne poistivat aika pian ne kaikki. Koko sivusto tyhjättiin sen jälkeen, kun kerroin natriumlauryylisulfaatista, kuinka sitäkin on lääkkeissä, vaikka se aiheuttaa aftoja. Siksi mun sivuilla on toistoa niistä, kun piti uudelleen kirjoittaa aina kaikki:poop:
 
vierailija
ei tuo syö muuta kun omia pottuja, pihviä ja luomuvoita. kovin on ykspuoliset eväät.
Kyllä syödään spelttipannaria, mut siihen laitetaan mantelijauhoa ja luomukanamunia tietysti. Opettelin Habbohotellissa scd-ruokavalion, mitä moni keliaakikkokin toteuttaa, eikä se tosiaankan ole hankala, vaikka moni väittää niin. Siinä vaan sattui pieni katastrofi, kun palstalaisissa oli kiihkouskovisia, joiden mielestä se ei voi onnistua ilman sitä heidän uskoa ---mikälienee - mut mun mielestä scd ja vhh luomuna onnistuu kaikilla, jos ei ole allergioita eikä ahtaumia. Ahtaumiahan jää aina siihen tulehtuneeseen kohtaan, oli syy mikä tahansa. Karrageenista Pertti Lähteenmäki kertoi henkilökohtaisesti mulle, kun oltiin yhdessä tilaisuudessa yhtaikaa, juteltiin. Sehän sitä tulehdusta aiheuttaa koe-eläimillekin!Kyllä se olisi ollut parempi hoito monellekin, mut mites nuoria vois auttaa, kun aikuiset ne sapuskat ostaa? Ei mitenkään:notworthy:
Eväinä mulla oli luomulihapullia ainakin 5 vuotta - niissähän oli perunakin mukana(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä