The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie en nukkunut liikaa. Heräsin usein ja pari kertaa valvoin. :cautious:
No, eipä ole menoa mihkään.
Tuon unirytmin kun sais tasapainoon ja siinä pysyis, niin oispa hyvä homma:)
Mulla on nyt menny hiukan:unsure:..plörinäksi kun kroppa köy ylikierrpksilla ylivösyneenä niin eipä sitä oikein nukuta terveesti:notworthy:...mutta kyllä tämä tästä, nöy hätä ollenkaan(y)

Ja ainahan voi ottaa pikkupäikyt jos on tilaisuutta:)

Ai niin - siellä kuikuilee yks ihana lomalainen :) Onko lomasuunnitelmia vai otatko päivän kerrallaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
Tuon unirytmin kun sais tasapainoon ja siinä pysyis, niin oispa hyvä homma:)
Mulla on nyt menny hiukan:unsure:..plörinäksi kun kroppa köy ylikierrpksilla ylivösyneenä niin eipä sitä oikein nukuta terveesti:notworthy:...mutta kyllä tämä tästä, nöy hätä ollenkaan(y)

Ja ainahan voi ottaa pikkupäikyt jos on tilaisuutta:)

Ai niin - siellä kuikuilee yks ihana lomalainen :) Onko lomasuunnitelmia vai otatko päivän kerrallaan?
On suunnitelmia mutta pieniä sellaisia. Vietän loman pk-seudun alueella. :)
Unihäiriöitä on ollut vuosikausia. En muista milloin olen nukkunut hyvin. Liekkö huolet vaikuttavat vai mikä ihme. Huolia on ollut vuosia ja loppua ei näy.
 
vierailija
*huokaa*
Tarkoitan kypsymättömyydellä sitä omaa kyvytömyyttä hyväksyä että on olemassa - ihan aina ja kaikkisesti - ihmisiä joilla on erilainen mielipide kuin itsellään, on olemassa ihminen joka on oikeammassa kuin itse, ja kun siihen törmää (joka päivä itseasiassa) niin ei pysty sietämään/kestämään/hyväksymään/ ymmärtämään että onkin väärässä ja ei tiedäkään kaikesta kaikkea ja on erehtyväinen.

Mun mielestä tommonen totaaliblokkaaminen vain on tyhmää. Jos joku ihminen ärsyttää mielipiteineen niin kovin, niin - aina voi myös olla hiljaa. Pakkoko on esim.lähteä jatkamaan jotain väittelyä, mikä ei johda mihinkään, jos ei ole ollenkaan valmis kuuntelemaan toista osapuolta saati hitusestikaan asettua ymmärtämään toisen näkökulmia. Olkoot hiljaa silloin.

Toimeen pitäisi kuitenkin osata tulla vaikka toinen olisikin väärässä/oikeassa. Kuten poika tuossa viisaasti kiteyttikin niin - asiat riitelevät, eivät ihmiset.
Mä oon nähny monesti kun ihmiset riitelee :mad:
 
On suunnitelmia mutta pieniä sellaisia. Vietän loman pk-seudun alueella. :)
Unihäiriöitä on ollut vuosikausia. En muista milloin olen nukkunut hyvin. Liekkö huolet vaikuttavat vai mikä ihme. Huolia on ollut vuosia ja loppua ei näy.
Hyvä kun on jotain kivoja juttuja tiedossa:)
Saa etäisyyttä kaikista arkisista asioista ja virtaa ja akkuja ladatuksi. Pidä ihanaa huoletonta lomaa:)

Unihäiriöt ovat kyllä koko kroppaa syövä vitsaus. Ja pitkittyessään todella vaikeita häädettäviksi...mutta siihen tasapainoonhan sitä on vain yritettävä suuntautua. Omasta itsestään kun on pidettävä huolta:)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
Hyvä kun on jotain kivoja juttuja tiedossa:)
Saa etäisyyttä kaikista arkisista asioista ja virtaa ja akkuja ladatuksi. Pidä ihanaa huoletonta lomaa:)

Unihäiriöt ovat kyllä koko kroppaa syövä vitsaus. Ja pitkittyessään todella vaikeita häädettäviksi...mutta siihen tasapainoonhan sitä on vain yritettävä suuntautua. Omasta itsestään kun on pidettävä huolta:)
Jep, nautin lomasta. :)
Kroppa onki jumissa.
 
Huomenta päivää...olipa katkonaiset unet ja pahoja unia:unsure:, kiva herätä ensinnäkin hiestä märkänä ja kipittää kuumeisena suihkuun ja sen jälkeen herätä muutama tunti myöhemmin painajaisen takia kun luulee sen olleen totta...kiva siinä sitte itkee pitkä tovi ennenkun hoksaa kaiken olleen vaan unta:oops:. Onneks sain syvän huokauksen jälkeen samantien unesta taas kiinni ja heräsin vasta pari tuntia sitten siihen kun elukat jahtas toisiaan ja kissa hyppäs suoraan kyljen päälle steppailemaan:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Tuo tapaus oli täysi sekaannus koska et ymmärtänyt mistä oli kyse, kun et nähnyt mun viestejä. Minä keskustelin siis silloin tinkun kans etkä sinä.
En jaksa kymmenettä kertaa vääntää rautalangasta ja toisaaltaan tämä on aika turhaa koska sinä runkkari et näe edes näitä viestejä.
Sinä vetelit täyttä vauhtia hernettä nokkaan viesteistä jotka oli tarkoitettu mulle :)

Runkkarilla en tarkoita siis että vetkuttelisit sukupuolielintäsi, vaan tuota loputonta vänkäystä :)
Onko se sun "siemensyösy" ku saat lisätä jonkun estolistalle?


Sulla alkaa olla se estolista nyt niin pitkä jo, että varmasti tulee sekaannuksia ja joudut taas vänkäämään ja kääntämään selkäsi.

Kääntääkö mies selkänsä?
Minusta ei ja jos kääntää, niin se ei ole järkevää.


Tinku pahoittaa mielensä milloin kommentoin jotain sanomisiaan, niin estän omat kommenttini kun en näe mitään kommentoitavaa. Sit ei kumpikaan pahoita mieltään.

Ei se o sen kummempaa.
 
Softy
Huomenta päivää...olipa katkonaiset unet ja pahoja unia:unsure:, kiva herätä ensinnäkin hiestä märkänä ja kipittää kuumeisena suihkuun ja sen jälkeen herätä muutama tunti myöhemmin painajaisen takia kun luulee sen olleen totta...kiva siinä sitte itkee pitkä tovi ennenkun hoksaa kaiken olleen vaan unta:oops:. Onneks sain syvän huokauksen jälkeen samantien unesta taas kiinni ja heräsin vasta pari tuntia sitten siihen kun elukat jahtas toisiaan ja kissa hyppäs suoraan kyljen päälle steppailemaan:cautious:
Mä voisin vaihtaa unia sun kanssa. :unsure:
Et arvaakaan miten willit unet mulla oli.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä