Mulle käy sun ehdotus mutta ei teinille.
Otat hänen päänsä niskalenkillä kainaloon ja pakotat syömään
Mulle käy sun ehdotus mutta ei teinille.
Otat hänen päänsä niskalenkillä kainaloon ja pakotat syömään
Onhan siinä sellainen, että jää näkyville vain ne mitä odottaa. Yksäreitä ei voi lähettää ilman rekkautumista. Suurin osa asioista lienee niiden kautta vaihtuvi, kuten tämä ihan selvä "vuorottelu", ihan kuin olisi töissä. Siinähän ei ole muutosta tapahtunut, paitsi famipala on hävinnyt "taustalle", vaikka ennen oli täällä kellon ympäri. Ei mennyt nukkumaan ollenkaan - muitakin onMitä järkeä estolistalla olevien on lainailla asiankannattajan viestejä kun ei hän niitä kuitenkaan näe tai muutenkaan kirjoittaa hänelle. Jos haluatte sanomisenne näkevän, kirjoittaakaa viestinne nikittömänä vierailijana. Muuten kulutatte turhaan kirjaimianne.
Sinähän tunnet hänet oikeastikin, vaikkei aina näytä siltäAk:n juttu on eri asia.
Et taaskaan ymmärtänyt mitä tarkoitettiin mutta ei se yllätys ole.Onhan siinä sellainen, että jää näkyville vain ne mitä odottaa. Yksäreitä ei voi lähettää ilman rekkautumista. Suurin osa asioista lienee niiden kautta vaihtuvi, kuten tämä ihan selvä "vuorottelu", ihan kuin olisi töissä. Siinähän ei ole muutosta tapahtunut, paitsi famipala on hävinnyt "taustalle", vaikka ennen oli täällä kellon ympäri. Ei mennyt nukkumaan ollenkaan - muitakin on
Tunnen pintapuolisesti.Sinähän tunnet hänet oikeastikin, vaikkei aina näytä siltä
Ai pitäisikö se toistaa?Et taaskaan ymmärtänyt mitä tarkoitettiin mutta ei se yllätys ole.
Ainiin, olihan hänkin täälläVarmaan pitäs tällekin päivää pukee päällensä mut täällä mä sängys röhnötän....muutaman viikon kenties
Tuossa uudestaan. Lue ajatuksella mitä siinä tarkoitetaan.Ai pitäisikö se toistaa?
Mitä järkeä estolistalla olevien on lainailla asiankannattajan viestejä kun ei hän niitä kuitenkaan näe tai muutenkaan kirjoittaa hänelle. Jos haluatte sanomisenne näkevän, kirjoittaakaa viestinne nikittömänä vierailijana. Muuten kulutatte turhaan kirjaimianne.
Nyt varsinkin, kun täytyy odottaa, että perunat kuivuvat. Siitä oinnalta valkkaan ne pussiin. Hanskat vaihdan ja taas valkkaan. On täällä inakin pari muuta vierailijaa.Mitä kellon ympäri täällä olemiseen tulee niin paulahan se on itse joka palstalla sitä koko ajan tekee ja jaksaa kaivella milloin mitäkin linkkejä ja juttuja.
Tyrkyttää meille vaikka ei pyydetä.Mitä kellon ympäri täällä olemiseen tulee niin paulahan se on itse joka palstalla sitä koko ajan tekee ja jaksaa kaivella milloin mitäkin linkkejä ja juttuja.
Sie oot kohta niskalenkissä.
Tyrkyttää meille vaikka ei pyydetä.
laitat sä omat lapses katselemaan tollasia ohjelmia? Mikä sua oikeesti vaivaa??Tuon voisit oikeastaan katsoa nyt, kun sulla on yli viikko aikaa.
Teinilapsen kanssa oikein hyvä katsoa yhdessä
Noin kauan aikaa sittenMä menetän ketjusta koko ajan jotain kun en näe ruutiksen kirjoituksia. Toimii tää toki näinkin eikä ainaskaan tule riideltyä edes vahingossa.
Mikä vika siinä?laitat sä omat lapses katselemaan tollasia ohjelmia? Mikä sua oikeesti vaivaa??
Ei varmasti katota mitään uskontoon liittyvää.Tuon voisit oikeastaan katsoa nyt, kun sulla on yli viikko aikaa.
Teinilapsen kanssa oikein hyvä katsoa yhdessä
Kaikki maailman äijät tulkaa tänne, niinkö? On tuo nähty moneen kertaan... Ja tuleehan ne?
Mitä vit?Kaikki maailman äijät tulkaa tänne, niinkö? On tuo nähty moneen kertaan... Ja tuleehan ne?
Tulkitsin teidän ilmeitä vaan, kun joku nosti ketjun miesten ---mitä siinä nyt lukikaan. En todellakaan tarkoittanut sinua, vaan sitä teidän ILMETTÄ. Miten tuon noin saattoi ottaaMitä vit?
Tänne ei ole tulemista.
Onko sulla mua jotakin vastaan? Usein vittuilet mulle. Miksi? Saatko siitä jotakin?
No se vaan kertoi siitä, miten naisten elämä on medikalisoitu - tai siis sananvapaus on viety paljon aikaisemmin.Ei varmasti katota mitään uskontoon liittyvää.
Noi sun uskonnolliset puheet on todella huolestuttavia, susta tulee mieleen sellanen keskiajan mustaan kaapuun pukeutunut pappi joka oli täynnä vihaa ja poltti ihmisiä roviolla millon mistäkin syystä.No se vaan kertoi siitä, miten naisten elämä on medikalisoitu - tai siis sananvapaus on viety paljon aikaisemmin.
Eikö sun teinin tarvitse tietää siitä yhtään mitään?
Mitäs jos hän lukeekin kaikessa hiljaisuudessa vaikka papiksi? Eikö hänellä ole siihen vapautta
Se elokuva tunnetaan noissa piireissä hyvin, vaikka törsääkin tehosteilla ym. ivan liikaa. Voi sen katsoa ilman ääntäkin ihan hyvin
Luulin et sun teini on enemmän kuin 12 vuotias, ja poika on kai?
Mut jos olisikin tyttö