vierailija
Tämän ajattelin nostaa pääuutisiin selvitettäväksi, mitä se on...
Tämän ajattelin nostaa pääuutisiin selvitettäväksi, mitä se on...
Tuon unirytmin kun sais tasapainoon ja siinä pysyis, niin oispa hyvä hommaMie en nukkunut liikaa. Heräsin usein ja pari kertaa valvoin.
No, eipä ole menoa mihkään.
..se onkin aamutuuletuksen aika*pompsahtaa ulos ja aukaisee ikkunoita raolleen*Pierasin
...onhan se niinkin kyllä...eikä omakiva ole sama juttu mutta helpottaahan sekinPanostus vain pahenee. Kohta olekaan enää muuta mielessä.
On suunnitelmia mutta pieniä sellaisia. Vietän loman pk-seudun alueella.Tuon unirytmin kun sais tasapainoon ja siinä pysyis, niin oispa hyvä homma
Mulla on nyt menny hiukan..plörinäksi kun kroppa köy ylikierrpksilla ylivösyneenä niin eipä sitä oikein nukuta terveesti...mutta kyllä tämä tästä, nöy hätä ollenkaan
Ja ainahan voi ottaa pikkupäikyt jos on tilaisuutta
Ai niin - siellä kuikuilee yks ihana lomalainen Onko lomasuunnitelmia vai otatko päivän kerrallaan?
Ei helpottanut viime yönä. Tarviin pitkää kunnon panoa. Joskus helpottaa hetkeksi....onhan se niinkin kyllä...eikä omakiva ole sama juttu mutta helpottaahan sekin
Tuohan oli Jani Juutisen ottama kuva juhannuksena, Kalevassa.Pääsee hiihtelee
Mä oon nähny monesti kun ihmiset riitelee*huokaa*
Tarkoitan kypsymättömyydellä sitä omaa kyvytömyyttä hyväksyä että on olemassa - ihan aina ja kaikkisesti - ihmisiä joilla on erilainen mielipide kuin itsellään, on olemassa ihminen joka on oikeammassa kuin itse, ja kun siihen törmää (joka päivä itseasiassa) niin ei pysty sietämään/kestämään/hyväksymään/ ymmärtämään että onkin väärässä ja ei tiedäkään kaikesta kaikkea ja on erehtyväinen.
Mun mielestä tommonen totaaliblokkaaminen vain on tyhmää. Jos joku ihminen ärsyttää mielipiteineen niin kovin, niin - aina voi myös olla hiljaa. Pakkoko on esim.lähteä jatkamaan jotain väittelyä, mikä ei johda mihinkään, jos ei ole ollenkaan valmis kuuntelemaan toista osapuolta saati hitusestikaan asettua ymmärtämään toisen näkökulmia. Olkoot hiljaa silloin.
Toimeen pitäisi kuitenkin osata tulla vaikka toinen olisikin väärässä/oikeassa. Kuten poika tuossa viisaasti kiteyttikin niin - asiat riitelevät, eivät ihmiset.
Hyvä kun on jotain kivoja juttuja tiedossaOn suunnitelmia mutta pieniä sellaisia. Vietän loman pk-seudun alueella.
Unihäiriöitä on ollut vuosikausia. En muista milloin olen nukkunut hyvin. Liekkö huolet vaikuttavat vai mikä ihme. Huolia on ollut vuosia ja loppua ei näy.
Jep, nautin lomasta.Hyvä kun on jotain kivoja juttuja tiedossa
Saa etäisyyttä kaikista arkisista asioista ja virtaa ja akkuja ladatuksi. Pidä ihanaa huoletonta lomaa
Unihäiriöt ovat kyllä koko kroppaa syövä vitsaus. Ja pitkittyessään todella vaikeita häädettäviksi...mutta siihen tasapainoonhan sitä on vain yritettävä suuntautua. Omasta itsestään kun on pidettävä huolta
..no viime yönä sulle tulikin ihan puishuonot unikuvat...Nuku- ukkelilla tais mennä taas kassit sekaisin tai jotain ...Ei helpottanut viime yönä. Tarviin pitkää kunnon panoa. Joskus helpottaa hetkeksi.
Niin..eipä siltä kait välttyä voi mutta riidan pohjana on aina asia, mistä ollaan eri mieltä.Mä oon nähny monesti kun ihmiset riitelee
Joo, mitenkä sais ittensä haluttomaksi. Siitä on vain haittaa sinkkuna...no viime yönä sulle tulikin ihan puishuonot unikuvat...Nuku- ukkelilla tais mennä taas kassit sekaisin tai jotain ...
Tinku pahoittaa mielensä milloin kommentoin jotain sanomisiaan, niin estän omat kommenttini kun en näe mitään kommentoitavaa. Sit ei kumpikaan pahoita mieltään.
Ei se o sen kummempaa.
*ufopääkkönen*Joo, mitenkä sais ittensä haluttomaksi. Siitä on vain haittaa sinkkuna.
Mulla oli kosteutta monesti yöllä. Harmi kun olen yksin.
Mä voisin vaihtaa unia sun kanssa.Huomenta päivää...olipa katkonaiset unet ja pahoja unia, kiva herätä ensinnäkin hiestä märkänä ja kipittää kuumeisena suihkuun ja sen jälkeen herätä muutama tunti myöhemmin painajaisen takia kun luulee sen olleen totta...kiva siinä sitte itkee pitkä tovi ennenkun hoksaa kaiken olleen vaan unta. Onneks sain syvän huokauksen jälkeen samantien unesta taas kiinni ja heräsin vasta pari tuntia sitten siihen kun elukat jahtas toisiaan ja kissa hyppäs suoraan kyljen päälle steppailemaan
Hyvät on varattu. Tai sitten miestä ei kiinnosta. Joten sitä vaihtoehtoa ei ole.Sulla pitää hommata ukkeli
Täh?
Sataa ja ei sada.
Käytettyä makkaraa, älä taas aloitaMä voisin vaihtaa unia sun kanssa.
Et arvaakaan miten willit unet mulla oli.
Sydän on puoliksi kiveä niin miksi ei koko pillu?*ufopääkkönen*
..ei kait sitä nyt tarvii...kiveksi muuttua
Ja vaikeetahan semmonen on kun kerran - tai useammankin - on siihen makuun päässyt kiinni....
Täh?Käytettyä makkaraa, älä taas aloita
Painajaiset ei oo kyllä yhtään kivoja ja miten osaakin tuntua vielä herättyäkin niin aidoiltaMä voisin vaihtaa unia sun kanssa.
Et arvaakaan miten willit unet mulla oli.
Ei oo mutta seki parempi.Painajaiset ei oo kyllä yhtään kivoja ja miten osaakin tuntua vielä herättyäkin niin aidoilta