Ei se ole uusi asia ja ihan varmasti olet tiennyt, että näin on ollut kauan aikaa. Kaikkien muiden porukassa olevien tietysti täytyisi tietää, että joku ei kuule kaikkia ollenkaan.Jaa.
No mun mielestä se nyt vaan on...kypsymättömyyttä jos/kun ei pysty sietämään toisia ihmisiä erilaisine mielipiteineen. Tai että blokkaamalla toisen estää mielipahan saamisen/tuottamisen. Kun sitäkin vaan pitää oppia sietämään. Se on vaan elämää.
Toi tommonen " en leiki sun kans enää ikinä kun oot noin tyhmä ja et aattele mun kans samalla tavalla" on vaan...tyhmää.
Voi sen mieltää niinkin, että sulkee ittensä pois aiheuttamasta koko palstan pilaavaa vänkäämistä.
Vaikee sanoo.
Mulla on se tapana, että mä en jää odottamaan mitä seuraavaksi tapahtuu vaan kävelen pois.
*haukottelee melkein leuat sijoiltaan*
Huomenta...
..ja herrankiesut sentään kun ihmislapsella on univelkaa*ufopääkkönen*...Ja sitten kun vahingossa nukkuu ikään kuin liikaa, niin - pääkkönenhän on aivan kuin hönössä
Tolkkupäisenä pitäis tänään vielä olla*huokaa*, näinköhän onnistuu..?
Muuten - aika nopeesti sitä jostain unimössöstä ponkasee ylös kun korviinsa kuuluu ipanapasen kiekaisu " ulkona sataa lunta!!" Loistava vedätys mytta ei kait tuo tilanne taida kovinkaan kaukana olla.
Pehmeetä päivään astumista sulle
*huokaa*Ei se ole uusi asia ja ihan varmasti olet tiennyt, että näin on ollut kauan aikaa. Kaikkien muiden porukassa olevien tietysti täytyisi tietää, että joku ei kuule kaikkia ollenkaan.
Mitä tarkoitat k y p s y m ä t t ö m y y d e l l ä ?
Mulla oli kosteutta monesti yöllä. Harmi kun olen yksin.Tänä aamuna ei ollut aamukankea ja se on mielestöni hyvä juttu
Hä?! Ihan oikeestiko?Täälläkin sataa lunta
Hä?! Ihan oikeestiko?
Kun siis täällä e i sada vielä lunta, toi yks vääräleuka vaan jekutti saadakseen mut tolpilleni
Mutta wauuu...lumihiutaleita
Turhaan hän siellä on kun ei palstailekaan enää.Ruutis on estolistalla koska kanssaan liian usein meni ihan kukkotappeluksi. Ei kiinnosta joten on parempi, että ei nähdä toisiamme. Tai että minä en näe häntä niin ei me rähjäämiseksikään.
Mie en nukkunut liikaa. Heräsin usein ja pari kertaa valvoin.*haukottelee melkein leuat sijoiltaan*
Huomenta...
..ja herrankiesut sentään kun ihmislapsella on univelkaa*ufopääkkönen*...Ja sitten kun vahingossa nukkuu ikään kuin liikaa, niin - pääkkönenhän on aivan kuin hönössä
Tolkkupäisenä pitäis tänään vielä olla*huokaa*, näinköhän onnistuu..?
Muuten - aika nopeesti sitä jostain unimössöstä ponkasee ylös kun korviinsa kuuluu ipanapasen kiekaisu " ulkona sataa lunta!!" Loistava vedätys mytta ei kait tuo tilanne taida kovinkaan kaukana olla.
Pehmeetä päivään astumista sulle
*halaan*Mulla oli kosteutta monesti yöllä. Harmi kun olen yksin.
Juu ei omalla nikillä.Turhaan hän siellä on kun ei palstailekaan enää.
Palstailee harmaana.Turhaan hän siellä on kun ei palstailekaan enää.
Ei täälläkään sada
Panostus vain pahenee. Kohta olekaan enää muuta mielessä.*halaan*
Toisen ihmisen läheisyys ja kosketus ovat tärkeitä..siksi niitä kaipaakin niin suuresti..
Täh?Ei täälläkään sada