The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Jaa.

No mun mielestä se nyt vaan on...kypsymättömyyttä jos/kun ei pysty sietämään toisia ihmisiä erilaisine mielipiteineen. Tai että blokkaamalla toisen estää mielipahan saamisen/tuottamisen. Kun sitäkin vaan pitää oppia sietämään. Se on vaan elämää.

Toi tommonen " en leiki sun kans enää ikinä kun oot noin tyhmä ja et aattele mun kans samalla tavalla" on vaan...tyhmää.
Ei se ole uusi asia ja ihan varmasti olet tiennyt, että näin on ollut kauan aikaa. Kaikkien muiden porukassa olevien tietysti täytyisi tietää, että joku ei kuule kaikkia ollenkaan.
Mitä tarkoitat k y p s y m ä t t ö m y y d e l l ä ?
 
*haukottelee melkein leuat sijoiltaan*
Huomenta:)...

..ja herrankiesut sentään kun ihmislapsella on univelkaa*ufopääkkönen*:notworthy:...Ja sitten kun vahingossa nukkuu ikään kuin liikaa, niin - pääkkönenhän on aivan kuin hönössä:unsure:

Tolkkupäisenä pitäis tänään vielä olla*huokaa*, näinköhän onnistuu..?

Muuten - aika nopeesti sitä jostain unimössöstä ponkasee ylös kun korviinsa kuuluu ipanapasen kiekaisu " ulkona sataa lunta!!" :D Loistava vedätys(y) mytta ei kait tuo tilanne taida kovinkaan kaukana olla.

Pehmeetä päivään astumista sulle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Et ole sattunut huomaamaan, että toisinaan jopa sinä saatat olla väärässä ja kun en suostu sitä hyväksymään, niin se olet sinä joka vänkää?

Tuo taas mikä sulla on tapana, niin vaihtelee vähän sun fiiliksen mukaan, mun mielestä, voin olla myös väärässä, mutta tuskin olen.




Voi sen mieltää niinkin, että sulkee ittensä pois aiheuttamasta koko palstan pilaavaa vänkäämistä.
Vaikee sanoo.

Mulla on se tapana, että mä en jää odottamaan mitä seuraavaksi tapahtuu vaan kävelen pois.
 
Täälläkin sataa lunta :)

*haukottelee melkein leuat sijoiltaan*
Huomenta:)...

..ja herrankiesut sentään kun ihmislapsella on univelkaa*ufopääkkönen*:notworthy:...Ja sitten kun vahingossa nukkuu ikään kuin liikaa, niin - pääkkönenhän on aivan kuin hönössä:unsure:

Tolkkupäisenä pitäis tänään vielä olla*huokaa*, näinköhän onnistuu..?

Muuten - aika nopeesti sitä jostain unimössöstä ponkasee ylös kun korviinsa kuuluu ipanapasen kiekaisu " ulkona sataa lunta!!" :D Loistava vedätys(y) mytta ei kait tuo tilanne taida kovinkaan kaukana olla.

Pehmeetä päivään astumista sulle :)
 
Ei se ole uusi asia ja ihan varmasti olet tiennyt, että näin on ollut kauan aikaa. Kaikkien muiden porukassa olevien tietysti täytyisi tietää, että joku ei kuule kaikkia ollenkaan.
Mitä tarkoitat k y p s y m ä t t ö m y y d e l l ä ?
*huokaa*
Tarkoitan kypsymättömyydellä sitä omaa kyvytömyyttä hyväksyä että on olemassa - ihan aina ja kaikkisesti - ihmisiä joilla on erilainen mielipide kuin itsellään, on olemassa ihminen joka on oikeammassa kuin itse, ja kun siihen törmää (joka päivä itseasiassa) niin ei pysty sietämään/kestämään/hyväksymään/ ymmärtämään että onkin väärässä ja ei tiedäkään kaikesta kaikkea ja on erehtyväinen.

Mun mielestä tommonen totaaliblokkaaminen vain on tyhmää. Jos joku ihminen ärsyttää mielipiteineen niin kovin, niin - aina voi myös olla hiljaa. Pakkoko on esim.lähteä jatkamaan jotain väittelyä, mikä ei johda mihinkään, jos ei ole ollenkaan valmis kuuntelemaan toista osapuolta saati hitusestikaan asettua ymmärtämään toisen näkökulmia. Olkoot hiljaa silloin.

Toimeen pitäisi kuitenkin osata tulla vaikka toinen olisikin väärässä/oikeassa. Kuten poika tuossa viisaasti kiteyttikin niin - asiat riitelevät, eivät ihmiset.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Softy
*haukottelee melkein leuat sijoiltaan*
Huomenta:)...

..ja herrankiesut sentään kun ihmislapsella on univelkaa*ufopääkkönen*:notworthy:...Ja sitten kun vahingossa nukkuu ikään kuin liikaa, niin - pääkkönenhän on aivan kuin hönössä:unsure:

Tolkkupäisenä pitäis tänään vielä olla*huokaa*, näinköhän onnistuu..?

Muuten - aika nopeesti sitä jostain unimössöstä ponkasee ylös kun korviinsa kuuluu ipanapasen kiekaisu " ulkona sataa lunta!!" :D Loistava vedätys(y) mytta ei kait tuo tilanne taida kovinkaan kaukana olla.

Pehmeetä päivään astumista sulle :)
Mie en nukkunut liikaa. Heräsin usein ja pari kertaa valvoin. :cautious:
No, eipä ole menoa mihkään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä