vierailija
Et tietenkää.En halua prepaidia.
Et tietenkää.En halua prepaidia.
Puhelinoperaattorit ovat jokainen niin perseestä vaan kun olla voi, ja kaikki niistä pitäisi pistää boikottiin. Vaan milläs sitten soittelet? Mainoksetkin niillä on kuin suoraan helvetin esikartanosta, niin aggressiivisia ja päällekäyviä, hyi! Asiakaspalvelu paskaa ja kusetuksen makua mm. laskutuksessa. Olen esim. saanut DNA:lta laskuja irtisanotusta liittymästä.On muitakin liittymiä kuin omani ja kyse oli nyt siitä kun operaattorit eivät anna samoja tarjouksia soittamalla mitä silloin kun olet vaihtanut/tehnyt numeronsiirron toiselle operaattorille ja tekevät niin sanotun vastatarjouksen.
Ootko rakastunut?
Iltapäivää...kuumaa kahvia ja rauhottumista ja pienen mieltä myllääviä ajatksia, mitkä saa pään hyrskynmyrskyn ja ihmispolon ihan hämilleen.
Joo, sinuun...vai eiks sitä tunteidenpaloa ja kiimaa muka huomaa?Ootko rakastunut?
Auts, kyllähän tämä vähän yllätyksenä tuli...Joo, sinuun...vai eiks sitä tunteidenpaloa ja kiimaa muka huomaa?
Olet lukenut varmaan saman kuin minäkin.
Sitten vielä kun nuo liittymä jutut on yhtä viidakkoa. Joihinkin saman hintaisiin tai edes noin suurin piirtein saman hintaisiin kuuluu puhelut EU:ssa, joihinkin ei. Joissain on rajattomat puhelut ja viestit, joissain kappale- ja minuttimäärät per kuukausi.Puhelinoperaattorit ovat jokainen niin perseestä vaan kun olla voi, ja kaikki niistä pitäisi pistää boikottiin. Vaan milläs sitten soittelet? Mainoksetkin niillä on kuin suoraan helvetin esikartanosta, niin aggressiivisia ja päällekäyviä, hyi! Asiakaspalvelu paskaa ja kusetuksen makua mm. laskutuksessa. Olen esim. saanut DNA:lta laskuja irtisanotusta liittymästä.
Itselle jotkut kappaleet tuttuja. Iskelmäkanava on hyvä jos tykkää kotimaisesta musasta kuten minä toki ulkomainenkin menee.Huomaa kyllä, etten fanita suomalaista iskelmää, kun en tuntenut kys. laulajaa, enkä tunnista noista laulujen nimistäkään.
Olin eilen kaverille kuskina ja hän kidutti minua radion Iskelmä-kanavalla koko menomatkan (90km) ajan.
Dodih, heti tuli asijaaMä en kanssa oikein oo ikinä lämmennyt iskelmälle kun mun mielestä se on yhtä kuin humppaa
Mutta sitten on nää muut...r&b, reggae, rock, poppi, suomi rocki, heavy, blues...ym ym... ja mitä kaikkia näitä nyt oikein on...rap ei oikein uppoo paitsi joku Eminem.
Ai niin - ja unohtamatta ihanaa todella raskasta metallia. Esim. Tyr.
No tulee sieltä tuo sun laittama Mahdollisuus biisikin ja NordiniaMä en kanssa oikein oo ikinä lämmennyt iskelmälle kun mun mielestä se on yhtä kuin humppaa
Mutta sitten on nää muut...r&b, reggae, rock, poppi, suomi rocki, heavy, blues...ym ym... ja mitä kaikkia näitä nyt oikein on...rap ei oikein uppoo paitsi joku Eminem.
Ei siinä niin lukenu, sennii ronklaajaDodih, heti tuli asijaa
ai ne on iskelmää? Mä laskin ne jonkin sortin suomipopiks, samoin kuin Juha Tapion monet biisit...niiiiin toki no tokihan mä kuuntelen SomerjokeeNo tulee sieltä tuo sun laittama Mahdollisuus biisikin ja Nordinia
LukipasEi siinä niin lukenu, sennii ronklaaja
ai ne on iskelmää? Mä laskin ne jonkin sortin suomipopiks, samoin kuin Juha Tapion monet biisit...niiiiin toki no tokihan mä kuuntelen Somerjokee
Hetkinen, olenks mä ollut tietämättäni iskelmäfani?
Eipäs lukenu, mä näinLukipas
..taasko jääny syömättä?
Kun mä siihen puuttuneen oleellisen tärkeän asian siihen nätisti lisäsin, mitäs unohdit.
Enkä mä mikään sennii oo*ufopääkkönen*....mä oon ihuna
- ihan hemmetin väsyny mä oon, yritän pitää itteni hereillä ja jaksaa jossain vaiheessa nukahtaakin hataroille unilleni
Ois tuon kyllä voinunna jättää jakamattakinTää!!! on soinu mm. mun pääkköses pitkin päivää...ihan mahoton korvamatonen eikä mitn hajua mistä tullu
Laitan kiertoon, ollos höveli