Ärsyttävää kun sairastuu huonoon aikaan.Ihan paska flunssa.
Kiirus ois työmaalla ja mä vaan niistän ja niistän. Onneksi edes hotellihuoneessa on sauna. Vietän siellä puoli-iltaa.
Ärsyttävää kun sairastuu huonoon aikaan.Ihan paska flunssa.
Kiirus ois työmaalla ja mä vaan niistän ja niistän. Onneksi edes hotellihuoneessa on sauna. Vietän siellä puoli-iltaa.
Mulla on sellainen parin, kolmenkympin infrapunavempele ja se kivasti rentouttaa ainakin niskaa.Joo, mitäs me sairaat
Parantumisia. En oo kokeillut. Lämminvesipullos oon käyttänyt ja noita avaavia venytyksiä tehny.
Moikkelis,joo saattaa kostautua sitten jos menee pitkälleen.Iltapäivää...väsyttää ihan älyttömästi, mutta tänään en mee kyllä päiväunille ettei sitten kostaudu myöhemmin
Kahvia että pysyy hereillä
Hetkinen,hmm saattaapa löytyä meiltäkin pitää kaappi penkoa. Voi olla että on heitetty pois tai sit eiMulla on sellainen parin, kolmenkympin infrapunavempele ja se kivasti rentouttaa ainakin niskaa.
Mies nukahti ruoan päälle nojatuoliin, yllätys. Annan hetken nukkua ja kohta lähtö iltamenoihin. Itseäkin väsyttää, ei pitäisi tuijottaa töllöstä kaikkea roskaa yötä myöten
Diabetes?Mies nukahti ruoan päälle nojatuoliin, yllätys. Annan hetken nukkua ja kohta lähtö iltamenoihin. Itseäkin väsyttää, ei pitäisi tuijottaa töllöstä kaikkea roskaa yötä myöten
Parantumisia myös sinne.Sairaille pikaista tervehtymistä, täälläkin ollaan flunssaisia. Se on mentävä taas, moikka!
ei kun sinämajuriko hukassa
Täällä voi tilata ruokaa kaupasta. https://www.foodie.fi/?gclid=EAIaIQobChMIsb7hk6X_1QIVEM-yCh0eCQGSEAAYASAAEgIajvD_BwETiättekste mitä yhteiskunta voisi verorahoilla järjestää kaiken turhanpäiväisen sijaan?
Edes kaksi hätäapukuljetusta per aikuinen henkilö vuodessa kun henkilö sattuu olemaan sairaana. Pakko oli nytkin kaupassa piipahtaa kun muuten ois nälkäkuolema koittanut ja taattu nyt joku onneton koppasi mun flunssan.
Jos saisi edes sen kaksi kertaa vuodessa ruokakaupasta tarpeet tilaamalla niin maailma olisi terveempii!
Täällä muuten ois tosissaan voinut!Täällä voi tilata ruokaa kaupasta. https://www.foodie.fi/?gclid=EAIaIQobChMIsb7hk6X_1QIVEM-yCh0eCQGSEAAYASAAEgIajvD_BwE
Joskus on saanut samana päivänä. Pitää tilata aikaisin aamulla. Harmi että tuota palvelua ei ole joka paikassa.Täällä muuten ois tosissaan voinut!
Kotikaupungissa moinen kuljetus ei onnistu tai jos onnistuu niin tyylillä tilaa tänään ja saat sapuskasi ehkä huomenna.
Mulla on syysistutukset parhaillaan. Pitää käydä välillä vaan vaatteita vaihtamassa kuiviin... Ja taas kaivaa kuoppaa, istuttaa jne. Marjanpoimintaa, kun se alkaa rasittaa liikaaei kun sinä