Täällä meillä saa sentään viel palveluakin. On tilausalkokin. Jos tänään janottaa niin huomenna saa juomaa.Täällä muuten ois tosissaan voinut!
Kotikaupungissa moinen kuljetus ei onnistu tai jos onnistuu niin tyylillä tilaa tänään ja saat sapuskasi ehkä huomenna.
Meneppäs noiden linkkies kanssa hakemaan apua nyt jo jonnekin, mä en niitä avaa.Mikähän sua huolettaa noin? Oletko huomannut tämän?
Huomenta!Huomenta!
Ja sit joku voisi kehittää roskis-laukun. Siis sellaisen käsiveskan minkä voi ottaa flunssaisena matkaan ja sulloa siihen kaikki käytetyt nenäliinat ja toki siinä ois sit roskapussiosa mikä heitetään niinään roskiin ja uusi ilalle ettei flunssabakteerit jää veskaan elelemään.
Varmistin vaan asian, mutta kuka sua on kieltänyt avaamasta niitä? Mitä tapahtuisi jos avaisit? Sullako ei ollut koululaisia? Et ole veronmaksaja?Meneppäs noiden linkkies kanssa hakemaan apua nyt jo jonnekin, mä en niitä avaa.
Koitahan parantua *antaa virtuaalihalauksen ja väistelee flunssapöpöjä*Huomenta!
Söin just aamupalan maistamatta mitään.
Ja sit joku voisi kehittää roskis-laukun. Siis sellaisen käsiveskan minkä voi ottaa flunssaisena matkaan ja sulloa siihen kaikki käytetyt nenäliinat ja toki siinä ois sit roskapussiosa mikä heitetään niinään roskiin ja uusi ilalle ettei flunssabakteerit jää veskaan elelemään.
Mun omatunto kieltää avaamasta sun linkkejä ja tukemasta sillai sun harhoja. Me kaksi emme keskustele mun perhe/suku asioista, emme nyt emmekä koskaan, mutta hyvät päivänjatkot sullekinVarmistin vaan asian, mutta kuka sua on kieltänyt avaamasta niitä? Mitä tapahtuisi jos avaisit? Sullako ei ollut koululaisia? Et ole veronmaksaja?
Ai? En ole sellaista odottanutkaanMun omatunto kieltää avaamasta sun linkkejä ja tukemasta sillai sun harhoja. Me kaksi emme keskustele mun perhe/suku asioista, emme nyt emmekä koskaan, mutta hyvät päivänjatkot sullekin
Omatunto??? Harhoja????Mun omatunto kieltää avaamasta sun linkkejä ja tukemasta sillai sun harhoja.
Laitankin sulle tuon tekstin jatko-osan, kun ette kuitenkaan "ehdi" kirjastoon. Pitäisi olla sielläkin, mutta onko
Halaus,yritähän parantua.Huomenta!
Söin just aamupalan maistamatta mitään.
Oi. Smoothie voisikin tässä kurjuudessa solahtaa kivasti kipeästäkin kurkusta alas.Huomenta
Vähän ennen kahdeksaa nousin ylös. Kissa herätti siinä viiden maita ja menikin vähän aikaa ennen kuin sain nukuttua.
Selkä on parempi, vähän on viellä kipee.
Aamukahvi ja smoothieta. Eilen oli prismalla Tescon isot omena-raparperismoothiet 1€ kpl
Joop,smoothiet on helppoja syötäviä/ juotavia kipeenä. Samoin keitotOi. Smoothie voisikin tässä kurjuudessa solahtaa kivasti kipeästäkin kurkusta alas.
*rustaa kauppalistaa miehelle*
Voithan käyttää prepaidia aina silloin kun tarvit. Ainahan sitä ei tarvikaan?Vaikeeta nykyään vaihtaa puhelinliittymää halvempaan tai saada halvemmalla liittymää vaikka jotkut on saaneet. Ainoa keino on vaihtaa operaattoria ja sitten odotella jokso vanhasta paikasta tulisi tarjous. Puhelimitse ei mistään samoja hintoja löydetä mitä kuitenkin on annettu kun on laittanut puhelinliittymänsä vaihtoon toiseen paikkaan.