The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On muitakin liittymiä kuin omani ja kyse oli nyt siitä kun operaattorit eivät anna samoja tarjouksia soittamalla mitä silloin kun olet vaihtanut/tehnyt numeronsiirron toiselle operaattorille ja tekevät niin sanotun vastatarjouksen.
 
vierailija
On muitakin liittymiä kuin omani ja kyse oli nyt siitä kun operaattorit eivät anna samoja tarjouksia soittamalla mitä silloin kun olet vaihtanut/tehnyt numeronsiirron toiselle operaattorille ja tekevät niin sanotun vastatarjouksen.
Puhelinoperaattorit ovat jokainen niin perseestä vaan kun olla voi, ja kaikki niistä pitäisi pistää boikottiin. Vaan milläs sitten soittelet? Mainoksetkin niillä on kuin suoraan helvetin esikartanosta, niin aggressiivisia ja päällekäyviä, hyi! Asiakaspalvelu paskaa ja kusetuksen makua mm. laskutuksessa. Olen esim. saanut DNA:lta laskuja irtisanotusta liittymästä. :devil:
 

Iltapäivää...kuumaa kahvia ja rauhottumista ja pienen mieltä myllääviä ajatuksia, mitkä saa pään aivan hyrskynmyrskyn sekä muutenkin ding ding dong ja koko ihmispolon ihan hämilleeno_O:barefoot::geek::love::notworthy:.
 
Olet lukenut varmaan saman kuin minäkin.


Legendaarinen laulajatähti Seija Simola on kuollut

Virhe ladattaessa mainoksia. Virhe voi johtua mainonnan esto-ohjelmasta tai mahdollisesta häiriöstä tietoliikenteessä.
Nyt toistetaan: Seija Simola on kuollut
Julkaistu: 31.8. 11:11

Iskelmätähti Seija Simola on menehtynyt 72-vuotiaana.
Legendaarinen laulajatähti Seija Simola on kuollut.

Asian vahvistaa IS:lle ex-puoliso Pekka Hartonen.

– Pitää paikkansa, hän menehtyi reilu viikko sitten, Hartonen kertoo.

60-luvun ja 70-luvun suosituimpiin naislaulajiin lukeutunut Simola aloitti uransa jo 18-vuotiaana.

Esikoissingle Kun hämärtää ja Suurkaupungin valot julkaistiin 1969.

Laulajan tunnetuimpiin kappaleisiin lukeutuvat muun muassa Maritza, Et itkeä saa Argentiina, Kun aika on, Ei rakastaa voi tämän enempää, Sulle silmäni annan ja Anna rakkaudelle tilaisuus, jolla hän edusti Suomea myös euroviisuissa vuonna 1978.

Simola menetti äänensä 2011 tehdyssä leikkauksessa, jossa hänen äänihuulensa vaurioituivat niin, ettei hän pystynyt enää laulamaan. Simola vetäytyi tuolloin julkisuudesta ja antoi hyvin harvakseltaan haastatteluja.

upload_2017-8-31_15-15-25.gif
Seija Simola oli 60 ja 70-luvun suurimpia laulajatähtiä.

Simola kertoi Ilta-Sanomien haastattelussa 2014 muistelevansa uraansa haikeana ja kaipaavan laulamista.

– Se on mun elämäntyö, joten totta kai sitä muistelee hyvällä. Musiikkibisnes on nykyään hyvin erilaista kuin silloin, musiikkilaji on vaihtunut täysin toisenlaiseksi, Simola kertoi IS:lle.

Tärkeintä ja mieluisinta Seija Simolalle musiikissa oli studiotyöskentely.

– Keikkailusta en tykännyt koskaan. Studiossa levyttäminen ja ryhmässä olo olivat parasta työssä.

Suvi Kerttula, Niina Enqvist, Rita Tainola
 
Huomaa kyllä, etten fanita suomalaista iskelmää, kun en tuntenut kys. laulajaa, enkä tunnista noista laulujen nimistäkään.

Olin eilen kaverille kuskina ja hän kidutti minua radion Iskelmä-kanavalla koko menomatkan (90km) ajan. o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Puhelinoperaattorit ovat jokainen niin perseestä vaan kun olla voi, ja kaikki niistä pitäisi pistää boikottiin. Vaan milläs sitten soittelet? Mainoksetkin niillä on kuin suoraan helvetin esikartanosta, niin aggressiivisia ja päällekäyviä, hyi! Asiakaspalvelu paskaa ja kusetuksen makua mm. laskutuksessa. Olen esim. saanut DNA:lta laskuja irtisanotusta liittymästä. :devil:
Sitten vielä kun nuo liittymä jutut on yhtä viidakkoa. Joihinkin saman hintaisiin tai edes noin suurin piirtein saman hintaisiin kuuluu puhelut EU:ssa, joihinkin ei. Joissain on rajattomat puhelut ja viestit, joissain kappale- ja minuttimäärät per kuukausi.
 
Huomaa kyllä, etten fanita suomalaista iskelmää, kun en tuntenut kys. laulajaa, enkä tunnista noista laulujen nimistäkään.

Olin eilen kaverille kuskina ja hän kidutti minua radion Iskelmä-kanavalla koko menomatkan (90km) ajan. o_O
Itselle jotkut kappaleet tuttuja. Iskelmäkanava on hyvä jos tykkää kotimaisesta musasta kuten minä :D toki ulkomainenkin menee.
En sitä kyllä aina kuuntele, viikonloppuisin Iskelmä, viikolla Nova :)
 
Mä en kanssa oikein oo ikinä lämmennyt iskelmälle kun mun mielestä se on yhtä kuin humppaa:oops:

Mutta sitten on nää muut...r&b, reggae, rock, poppi, suomi rocki, heavy, blues...ym ym... ja mitä kaikkia näitä nyt oikein on...rap ei oikein uppoo paitsi joku Eminem.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Mä en kanssa oikein oo ikinä lämmennyt iskelmälle kun mun mielestä se on yhtä kuin humppaa:oops:

Mutta sitten on nää muut...r&b, reggae, rock, poppi, suomi rocki, heavy, blues...ym ym... ja mitä kaikkia näitä nyt oikein on...rap ei oikein uppoo paitsi joku Eminem.

Ai niin - ja unohtamatta ihanaa todella raskasta metallia. Esim. Tyr.:love:
Dodih, heti tuli asijaa(y)

 
Se on moikkamoi ja sateisen ropinallista torjantaita:)

Vietetäänpä kesän viimeistä päivää rennosti fiilistellen, piilotellaan ne paljaat kesävarpaat lämpimiin sukkiin ja otetaan tulevan syksyn tarjoama väriloisto vastaan:love:...

Mutta sitä ennen ihanalle kesälle:love:

 
Dodih, heti tuli asijaa(y)

Ei siinä niin lukenu, sennii ronklaaja:LOL::cautious:
No tulee sieltä tuo sun laittama Mahdollisuus biisikin :barefoot: ja Nordinia :rolleyes:
ai ne on iskelmää? Mä laskin ne jonkin sortin suomipopiks, samoin kuin Juha Tapion monet biisit...niiiiin toki no tokihan mä kuuntelen Somerjokee:love:

Hetkinen, olenks mä ollut tietämättäni iskelmäfani?:unsure:
 
Ei siinä niin lukenu, sennii ronklaaja:LOL::cautious:

ai ne on iskelmää? Mä laskin ne jonkin sortin suomipopiks, samoin kuin Juha Tapion monet biisit...niiiiin toki no tokihan mä kuuntelen Somerjokee:love:

Hetkinen, olenks mä ollut tietämättäni iskelmäfani?:unsure:
Lukipas:cautious:
..taasko jääny syömättä?
Kun mä siihen puuttuneen oleellisen tärkeän asian siihen nätisti lisäsin, mitäs unohdit.
Enkä mä mikään sennii oo*ufopääkkönen*....mä oon ihuna:rolleyes::love:




:D - ihan hemmetin väsyny mä oon, yritän pitää itteni hereillä ja jaksaa jossain vaiheessa nukahtaakin hataroille unilleni:barefoot:
 
Lukipas:cautious:
..taasko jääny syömättä?
Kun mä siihen puuttuneen oleellisen tärkeän asian siihen nätisti lisäsin, mitäs unohdit.
Enkä mä mikään sennii oo*ufopääkkönen*....mä oon ihuna:rolleyes::love:




:D - ihan hemmetin väsyny mä oon, yritän pitää itteni hereillä ja jaksaa jossain vaiheessa nukahtaakin hataroille unilleni:barefoot:
Eipäs lukenu, mä näin:cautious::X3:

Söin tänään päivällä kahen sortin sallaattia, kukkakaalikratiinia, uunilohta ja keitettyjä porkkanoita...ja tulin niin täyteen että meinasin puklata aina kun suun aukasin.:oops: Nokun se lohi täyttää niin pirusti vaikkei sitä kauhee määrä ees ollu.:coffee::notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä