awwww yks pääs seuraavan Cosmopolitanin kanteen pyllyineen päivineen
...mun pakarapeffanen varmaan onkin muutes muun kropan ohella ikuistettuna jossain pravdassa tai italiaanojen paikallislehdessä kun tässä lehahti ihmislaumaa paikalle räpsimään kameroilla ja videoimaan ja mä pölähdin kans kun olin unohtanunna moisen ja ei siitä vissiin mainittukaan mitään mutta kuiteskii...
Ihasama.
miten...missä hitossa...että kaikkialle oot sitten kamerat jotenki onnistunuminä.
Mä tarvitsen uusia huonekaluja. Sohvat on rikki. Sängyssä on vanha ilmaiseksi saatu patja. Ei ole kirjahyllyä. Keittiön tuolit on liimattu kasaan. Yhdet verhot tilasin kiinasta kun sieltä saa halvalla.Huonekalujen uudelleen järjestelykin kuule toimii ja piristää kummasti
Ja pienullä jutuilla saa ilmettä edukkaastikin, ei kaiken tarvii maltaita maksaa
Järeämmän sorttinen saunavihta.
*ufopääkkönen*saahan sitä yrittää.
Juokse sää karkuun niin mä ja softy roikutaan sen nilkoissa kii ettei pääse perään!!*ufopääkkönen*
Yrittänyttä ei panna eikä laiteta eikä...ei muuten suju taaskaan
Palkka riittää just elämiseen. Ei ole huvituksia. Ostan vain halpaa kosmetiikkaa tarpeseen. Ostan vaatteita kirppikseltä tai kiinasta. En käy ulkona.Jos todella haluaa jotain, niin senhän säästää. Vaatteet, ulkona käyminen, huvitukset, kosmetiikka.... Kolme litraa maalia sävytettynä irtoaa noin kuudella kympillä -> maalaa vaikka makkarin seinät.
Tämä esimerkkinä, miten meillä budjettia pyöritellään.
Odotas vaan niin sielläkin sataa vielä tänään.Täälläpä ei lällätilää
Pitäis kans ostaa kapeampi sänky kun lakanat oon saanut pesussa kutistettua niin että niitä tarvitaan 2 sänkyyn.Mä tarvitsen uusia huonekaluja. Sohvat on rikki. Sängyssä on vanha ilmaiseksi saatu patja. Ei ole kirjahyllyä. Keittiön tuolit on liimattu kasaan. Yhdet verhot tilasin kiinasta kun sieltä saa halvalla.
Osta uudet lakanat? Miten olet saanut ne kutistettua? Mulla pitää olla parisänky.Pitäis kans ostaa kapeampi sänky kun lakanat oon saanut pesussa kutistettua niin että niitä tarvitaan 2 sänkyyn.
*ufopääkkönen*awwww yks pääs seuraavan Cosmopolitanin kanteen pyllyineen päivineen
Eiku mä päätin että tänne tulee nytkesäOdotas vaan niin sielläkin sataa vielä tänään.
Kirppikset ja kierrätyskeskukset on hyviä paikkoja löydöilleMä tarvitsen uusia huonekaluja. Sohvat on rikki. Sängyssä on vanha ilmaiseksi saatu patja. Ei ole kirjahyllyä. Keittiön tuolit on liimattu kasaan. Yhdet verhot tilasin kiinasta kun sieltä saa halvalla.
Onhan kapeessa sängyssä oma tunnelmansa Mutta hanki nyt hyvä mies leveemmät lakanat. Miten kuumassa sä ne pesetPitäis kans ostaa kapeampi sänky kun lakanat oon saanut pesussa kutistettua niin että niitä tarvitaan 2 sänkyyn.
Se tulee ensi viikolla.Eiku mä päätin että tänne tulee nytkesä
...eli ei niin mitn hyötyä eikä apuja mutta niin ihailtavaa yritystä ja sinnikkyyttä*ihailee*Juokse sää karkuun niin mä ja softy roikutaan sen nilkoissa kii ettei pääse perään!!
kaikki pyykki pestään kirjopesu 60cOnhan kapeessa sängyssä oma tunnelmansa Mutta hanki nyt hyvä mies leveemmät lakanat. Miten kuumassa sä ne peset
Miks vasta sillon? Mitäs metkuja sullon sillon mielessä?Se tulee ensi viikolla.
Huonekalut on käytettyinäkin kalliita mulle. Kuljetus maksaa.Kirppikset ja kierrätyskeskukset on hyviä paikkoja löydöille
Ja eiks jossain facessakin oo jotain annetaan- juttuja - ei tietoo- ja tori.fi:ssä ainakin...
Mutta joo, ei se aina suju siten kuin itte haluis*halaaruttaan* mutta kuitenkin - eteenpäin mennään Pehmis- hani
Ohan meistä se apu että sää pääset juoksemaan karkuun kun toinen korkeintaan hiihtää perässä!!...eli ei niin mitn hyötyä eikä apuja mutta niin ihailtavaa yritystä ja sinnikkyyttä*ihailee*
*...ja kompastuu eihäläripöksyistä kiinni pidellen taas matonkulmaan ja.....ei hätää! Matto ehjänä! Ja minäkin...mustelmia ei lasketa...*
Ei ole metkuja.Miks vasta sillon? Mitäs metkuja sullon sillon mielessä?
Meinaankaikki pyykki pestään kirjopesu 60c
meinaatko että alkaisin lajittelemaan rytkyjä jotenkin.
Mä pesen lakanat 60. Vaatteet 30-40. Ei ne kutistu.kaikki pyykki pestään kirjopesu 60c
meinaatko että alkaisin lajittelemaan rytkyjä jotenkin.