Emmää vieläSyömään sieltä . Ota herkkua .
Ei oo nälkä eikä tee mieli eikä jaksa ja on sellanen jänskäpänskättämisen olo mahassa
Emmää vieläSyömään sieltä . Ota herkkua .
Ny saakeli pekonit pannulle ja syöt kunnolla ja hetiVettä oon juonut
...nyvvielä mitään oo kerenny syyä
So bustedaaaahhhaaaa ja missäs sun nälkäs on niin kerta että mitä tuota häh?
Älä törmää oveen niinku ite tein aamulla vessaan mennessä....se sattuuNo nih!! Tiesinpäs!
Ja mitennii oo vielä kerennyehtiny kun kerta keskellä yötä heräillään..monen monta monituista tuntia ollunna aikaa pupeltaamussuttaa...
*kattelee iitekin sitä suorinta reittiä jääkaapille*
Pieru sun mahassa vaan myllääEmmää vielä
Ei oo nälkä eikä tee mieli eikä jaksa ja on sellanen jänskäpänskättämisen olo mahassa
Pekonia? Minä? Syön? *purskauttaa hieman vettä väärään kurkkuun*Ny saakeli pekonit pannulle ja syöt kunnolla ja heti
Eli pinkkiä kaikkiallekko?Mä osaisin sisustaa ilman ohjelmia. Jos saisin sisustaa kodin niin tiedän tasan tarkkaan värit jokaiseen huoneeseen.
Valkoiseen onneksi on helppo saada muutoksia muilla jutuilla. Ja kyllä se päivä vielä koittaa, että pääset tuohon haaveeseen näppisi pistämään.Sanopa muuta. Niin lähellä, mutta niin kaukana.
Keittiö saa kelvata, ollaan tehty sinne muuten paljon muutoksia. Muitakin remonttikohteita on listalla ja hoidetaan niitä sitä mukaa, kun saadaan raavittua rahaa kasaan.
Ei voi maalata, tapetoida ja ostaa toisenlaisia kaappeja.Höpsistä. Voi vuokra-asunnonkin sisustaa.
*ufopääkkönen*Emmää vielä
Kerro, mitä laittaisit.Mä osaisin sisustaa ilman ohjelmia. Jos saisin sisustaa kodin niin tiedän tasan tarkkaan värit jokaiseen huoneeseen.
Mie voisin hyvin jo ottaa uusinnan aamupalasta . Tyydyn kuitenkin kahviin .Emmää vielä
Hyi hitto.Eli pinkkiä kaikkiallekko?
HyväKipulääkettä nassuun niin ehkä saa taas pari tuntia jossain kohtaa lisää
Maaliin ja tapettiin voi kysyä luvan.Ei voi maalata, tapetoida ja ostaa toisenlaisia kaappeja.
*puhaltaa pääkköseen...sen kuitenkin kumautit*Älä törmää oveen niinku ite tein aamulla vessaan mennessä....se sattuu
Pitää pohtia ja tuumia. Keittiössä on myös Ikean liesituuletin -> vaihtoon, sitten kun on varaa. Laitteena ei ole kovin laadukas. Muut kodinkoneet ja valaistus jo vaihdettiin.Valkoiseen onneksi on helppo saada muutoksia muilla jutuilla. Ja kyllä se päivä vielä koittaa, että pääset tuohon haaveeseen näppisi pistämään.
Niin ja pitäs palkata joku tekemään se. Mua ei kiinnosta kun joku muu voi tehdä sen.Maaliin ja tapettiin voi kysyä luvan.
Kaapit yms voi vuokrallakin fiksata dcfixillä
Kotihan se on vuokra- asuntokin , siellä missä hyppiisykkii sydämesMitä kivaa kun ei pysty koskaan sistumaan omaa kotia.
No niin, kuulostaa ihan siltä että kyllä meidän ketjulaisten kelpaa tulla tupareihinPitää pohtia ja tuumia. Keittiössä on myös Ikean liesituuletin -> vaihtoon, sitten kun on varaa. Laitteena ei ole kovin laadukas. Muut kodinkoneet ja valaistus jo vaihdettiin.
Häähää kiinni jäitSo busted
Kuva!
No et kyllä varmasti ala sitä veitikkaas heiluttelemaan täällä ihmisten ilimoolla!
Ei ole varaa.Kotihan se on vuokra- asuntokin , siellä missä hyppiisykkii sydämes
Sinne kaunista silmille ja mielelle