• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
*puhaltaa pääkköseen...sen kuitenkin kumautit*
Oonkin muuten viimeaikoina onnistun...oonkin hilijaa enkä maalaa sammakoita ja sarvipäitä enempää:barefoot:
Joo pää kopsahti ja ihan kiitettävän kunnolla...jaa viimeaikoina onnistuna mitä?:cautious: Eilen kopautin vasemman jalan isovarpaan pöyänjalkaan ja polvethan mullon ihan mustelmilla:barefoot::notworthy:
 
puttipannua, päälle vähän hyytymään muutama kananmuna ja kaalipata hautuu iltaruuaksi.:p
Pyttipanua voisin kyllä syyvä mutta toi hyytynyt munaskuukkeli pitäs paistaa molemminpuolin :D ja tiiän tiiän, alapeukkua pukkaa taas niin että tuntuu:notworthy:

Kaalipata!!:coffee::coffee:
Pitäsköhän ottaa ketjun tyttöjen kanssa kimppakivat kyydit ja tulla syömään sun iltaruuat?:sneaky:
 
Ihan tällanen pieni lehti vaan...paikallinen...New York Times:whistle:
:D

...mun pakarapeffanen varmaan onkin muutes muun kropan ohella ikuistettuna jossain pravdassa tai italiaanojen paikallislehdessä kun tässä lehahti ihmislaumaa paikalle räpsimään kameroilla ja videoimaan ja mä pölähdin kans kun olin unohtanunna moisen ja ei siitä vissiin mainittukaan mitään mutta kuiteskii...:oops::notworthy:
Ihasama.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä