• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D

...mun pakarapeffanen varmaan onkin muutes muun kropan ohella ikuistettuna jossain pravdassa tai italiaanojen paikallislehdessä kun tässä lehahti ihmislaumaa paikalle räpsimään kameroilla ja videoimaan ja mä pölähdin kans kun olin unohtanunna moisen ja ei siitä vissiin mainittukaan mitään mutta kuiteskii...:oops::notworthy:
Ihasama.
awwww yks pääs seuraavan Cosmopolitanin kanteen pyllyineen päivineen:love::love::love::love:
 
Softy
Huonekalujen uudelleen järjestelykin kuule toimii ja piristää kummasti (y)
Ja pienullä jutuilla saa ilmettä edukkaastikin, ei kaiken tarvii maltaita maksaa :)
Mä tarvitsen uusia huonekaluja. Sohvat on rikki. Sängyssä on vanha ilmaiseksi saatu patja. Ei ole kirjahyllyä. Keittiön tuolit on liimattu kasaan. :unsure: Yhdet verhot tilasin kiinasta kun sieltä saa halvalla.
 
Softy
Jos todella haluaa jotain, niin senhän säästää. Vaatteet, ulkona käyminen, huvitukset, kosmetiikka.... Kolme litraa maalia sävytettynä irtoaa noin kuudella kympillä -> maalaa vaikka makkarin seinät.
Tämä esimerkkinä, miten meillä budjettia pyöritellään.
Palkka riittää just elämiseen. Ei ole huvituksia. Ostan vain halpaa kosmetiikkaa tarpeseen. Ostan vaatteita kirppikseltä tai kiinasta. En käy ulkona.
 
Mä tarvitsen uusia huonekaluja. Sohvat on rikki. Sängyssä on vanha ilmaiseksi saatu patja. Ei ole kirjahyllyä. Keittiön tuolit on liimattu kasaan. :unsure: Yhdet verhot tilasin kiinasta kun sieltä saa halvalla.
Kirppikset ja kierrätyskeskukset on hyviä paikkoja löydöille:)
Ja eiks jossain facessakin oo jotain annetaan- juttuja - ei tietoo- ja tori.fi:ssä ainakin...
Mutta joo, ei se aina suju siten kuin itte haluis*halaaruttaan* mutta kuitenkin - eteenpäin mennään Pehmis- hani:):love:
 
...eli ei niin mitn hyötyä eikä apuja:barefoot: mutta niin ihailtavaa yritystä ja sinnikkyyttä:love:*ihailee*

*...ja kompastuu eihäläripöksyistä kiinni pidellen taas matonkulmaan ja.....ei hätää(y)! Matto ehjänä! Ja minäkin:oops:...mustelmia ei lasketa...*
Ohan meistä se apu että sää pääset juoksemaan karkuun kun toinen korkeintaan hiihtää perässä!!:barefoot::barefoot:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä