PöhHienoa,helvetin kova kipu lonkassa & jalassa kesken kävelyn. Eikä mukana yhtään kipulääkettä
Nyt pysähdy ja ota uusi asento: jalat niin haralleen, et kipu häipyy ja sitten eteenpäin jos pystyt. Jalkaterät kohtisuoraan eteenpäin, ei sivuille yhtään. Jos tuokaan ei auta, löysää "Viljoasentoon" ja lönkyttele menemään - jos siis ei kipua tunnu. On auttanut ainakin kolme kertaa, mut eihän mulla oo muuta kuin oireeton skolioosi, enkä siitäkään tiennyt kuin vasta 45 iässäHienoa,helvetin kova kipu lonkassa & jalassa kesken kävelyn. Eikä mukana yhtään kipulääkettä
Oisitko tuolle paatille päässytkäänEn ollut risteilyllä. Siitä on melkein vuosi kun viimeksi kävin.
Ei näy vastausta, mutta tämä ehkä auttaa...?Ne potilasyhdistykset (vertaistueksi naamioitu) ovat lääketehtaiden myyntitykkejä. Ihan tiedoksi vaan, jos ei ole kukaan sanonut. Toimii siksi kun ei tarvi palkkaa maksaa kenellekänn - joku pillimehu riittää ja "kiva" porukka ympärillä. Ne viestit menee eteenpäin, kertoi muuan aluevastaava - hänen kauttaan tosin. En siis luota enää mihinkään.
Asiankannattajan ilmaiskirjoissa pitäisi olla ainakin Robin Cookin kirjat. Onko? Miksei ole? Sentään kirurgin kirjoittamia
Kiitos!
Eipä ihme jos teillä on kylmä välillä, kun heinäkuussa aurinkokin on kauimpana maasta ja noi planeetat ja kuu ovat sen edessä: eilen uudenkuun aikaan näin:Se kertoo siitä Mariasta, jonka äiti oli Anna. Ne tiesivät kuunkierron...
Eilen päivällä oli uudenkuun aika ja tässä sitä "satoa".
En eikä kiinnosta.Oisitko tuolle paatille päässytkään
Mä voin ottaa tästä syyn niskoilleniKetä saan syyttää tästä kylmästä kesästä?
Mä halusin että kuumuutta on korkeintaan silloin kun olen lomalla. Hikoilen töissä ilman hellettäkin.Ketä saan syyttää tästä kylmästä kesästä?
Luin että kuumetta ja ehdin jo miettiä että oit perwåmpi kuin voisi kuvitellaMä halusin että kuumuutta on korkeintaan silloin kun olen lomalla. Hikoilen töissä ilman hellettäkin.
se ei näe mun viestejä ja ikävä kyllä, mä näen sun viestit.
Ai jaa, Oletko nyt aivan varma?
Et usko jos kerron ja miten.Olen
Et usko jos kerron ja miten.
Tässäkö, no en varmaan!!!Anna tulla vain
Tässäkö, no en varmaan!!!
Naprapaatille sitten - mut kannattaa sitä tyyliä jatkaa kotonakin. LONKASSA voi olla myös nivelpussitulehdus, mikä tarvii levon. Jos kipu on jatkuvaa, lääkäriin vaan.Mä kävin ostamassa särkylääkettä ja nappasin pari kirjastossa.
Ei noi kävelytyylit paljoo auttanut,mutta pääsin kotiin,vaikka koski kävelessä
Kylmää on.Ketä saan syyttää tästä kylmästä kesästä?
Eiku se on siis sarjaOnpa ollu uni