No soriKetä saan syyttää tästä kylmästä kesästä?
No soriKetä saan syyttää tästä kylmästä kesästä?
Aikaisemmin aurinko paistoi. Ei enää.Missä ne Venäjän helteet nyssitte on? Ulkona +17, pilvistä ja sataa vähänväliä
Niin just, mutta miksi ei enääAikaisempina vuosina aurinko paistoi. Ei enää.
Niinpä tietysti taas.Niin just, mutta miksi ei enää
http://weathercam.digitraffic.fi/C1453601.jpgMissä ne Venäjän helteet nyssitte on? Ulkona +17, pilvistä ja sataa vähänväliä
Kylläpä on asfaltti korjauksen tarpeessa tuolla tiellä
Niinpä tietysti taas.
Niin just, mutta miksi ei enää
Putinin vika. Se ilkeilee muulle maailmalle. Nyt just se suhasi Helsingin ohi jeevelinmoisella sukellusveneellä. semmoisella, ettei sillä voi uppeluuksiin koko Suomenlahdella edes mennä. Ihme leikkiä, antaisi auringon vaan paistaa.Missä ne Venäjän helteet nyssitte on? Ulkona +17, pilvistä ja sataa vähänväliä
Ihan kiva että sanot sen kuvin. Mutta mitä jos kirjoitat asiasi?
Se mustako? Sinnehän paistuu jos aurinko paistaa--- Nyt just se suhasi Helsingin ohi jeevelinmoisella sukellusveneellä. semmoisella, ettei sillä voi uppeluuksiin koko Suomenlahdella edes mennä.
Volumet kannattaa olla auki, niin ymmärtää. En osaisi kertoa ilman kuvia tuota asiaa. Tässä vähän samaa:Ihan kiva että sanot sen kuvin. Mutta mitä jos kirjoitat asiasi?
Niinpä tietennii, ensiks veivät Karjalan ja nyt aurinkoiset kesätkiPutinin vika. Se ilkeilee muulle maailmalle. Nyt just se suhasi Helsingin ohi jeevelinmoisella sukellusveneellä. semmoisella, ettei sillä voi uppeluuksiin koko Suomenlahdella edes mennä. Ihme leikkiä, antaisi auringon vaan paistaa.
Voi helvetti. En pysty avaamaan videoita tällä selaimella. En ole fiksannut sitä koska mulla on toinen selain koneella.Volumet kannattaa olla auki, niin ymmärtää. En osaisi kertoa ilman kuvia tuota asiaa. Tässä vähän samaa:
tällainen musta?Sie muistelet tätä
Niinpä tietysti. Mulla on kulumia ja välilevyjen rappeumia alaselässä. Öisin lonkkiin koskee. Ja on kipuja jaloissakin.Lääkärissä oon käynny,noi lonkan & jalan kivut kuulema heijastuu selän & lantion kulumista.