The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mä ostin, kuulkaa, kalakukkoainekset. Ja lanttukukkoa varten myös!

*odottaa innolla taikinan hapantumista*
Hyväähän se, mut aina olen ostanut valmista. Lanttukukko varsinkin:)
Hoksasin äsken tuolla pihahommissa, et JOS sattuu niin, että ei ehdi just istuttaa jotakin, voi kaivaa sen kuopan ensin, laittaa siihen kasvin ruukussa ja kaataa kuopan täyteen vettä: jää vähän huilimisvaraa eikä kasvi kuihdu ootellessa:D
 
Hyväähän se, mut aina olen ostanut valmista. Lanttukukko varsinkin:)
Hoksasin äsken tuolla pihahommissa, et JOS sattuu niin, että ei ehdi just istuttaa jotakin, voi kaivaa sen kuopan ensin, laittaa siihen kasvin ruukussa ja kaataa kuopan täyteen vettä: jää vähän huilimisvaraa eikä kasvi kuihdu ootellessa:D
Mä olen vastaavassa hädässä tuikannut rehu ämpäriin ja lorauttanut vettä perään.

Ja joskus ne ovat sit ämpäriin unohtuneetkin ja hienosti kasvaneet syksyyn asti. :oops:
 
Jee viilsin sitten peukaloon ja kynteen kun leikkasin salaattia :eek::cautious:
Mitä muuta viellä tänään :sneaky:(n)

Kivut silloin kävelessä,hoitajalle en voinnut näyttää tuota luomea hyvinvoinnin ankkurissa,kun heillä oli ruokatunti & olis viellä pitänyt ootella puoli tuntia kirjastossa,joten sanoin että mä lähden jo silloin kotiin. Vanhaa mustalaiseukkoo ehti kuitenkin palvella ja lähteä saattamaan hissillä alas.

Joo pitää heijänkin syyä,toki. Mutta en oottele 45 minuuttia,kun piti ehtiä kauppaan ja kotiin syömään.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä