Nams. Tulen sinne iltapalalle.Mä ostin, kuulkaa, kalakukkoainekset. Ja lanttukukkoa varten myös!
*odottaa innolla taikinan hapantumista*
Jooh,ollaan samanlaisia no kivut & koskeminen ei kyllä ole kivaa ja välillä valvottaa yölläNiinpä tietysti. Mulla on kulumia ja välilevyjen rappeumia alaselässä. Öisin lonkkiin koskee. Ja on kipuja jaloissakin.
Lanttukukko nammm läähh.Mä ostin, kuulkaa, kalakukkoainekset. Ja lanttukukkoa varten myös!
Hyväähän se, mut aina olen ostanut valmista. Lanttukukko varsinkinMä ostin, kuulkaa, kalakukkoainekset. Ja lanttukukkoa varten myös!
Mä olen vastaavassa hädässä tuikannut rehu ämpäriin ja lorauttanut vettä perään.Hyväähän se, mut aina olen ostanut valmista. Lanttukukko varsinkin
Hoksasin äsken tuolla pihahommissa, et JOS sattuu niin, että ei ehdi just istuttaa jotakin, voi kaivaa sen kuopan ensin, laittaa siihen kasvin ruukussa ja kaataa kuopan täyteen vettä: jää vähän huilimisvaraa eikä kasvi kuihdu ootellessa
Mitä näit?Heeäsin päikkäreiltä, jotka oli villit
Tunsit sä olevasi Tarzan noi jalassa?Heräsin pikkareissa, jotka oli villit
Tissejä, persitä, aseita ja alkuasukkaitaMitä näit?
Meilläpä oli silloin kun mä vielä kävin muualla töissä. Tosin ruoka oli miehen laittamana pöydässä, ei mun.kumma käsitys noilla miehillä. ne luulee, että kun eukko tulee töistä, niin viisitoista minuuttia ja sillä on ruoka pöydässä. ei meillä ainakaan ole.
Ei kannata enää, nuku yölläNyt puolen tunnin päiväunille
Samoin oli monesti meilläkin siis kun viellä syötiin samaa ruokaa.Meilläpä oli silloin kun mä vielä kävin muualla töissä. Tosin ruoka oli miehen laittamana pöydässä, ei mun.