15 min? Siinä on niin ruhtinaallisesti aikaa, että ruoan lisäksi ehtii pikaisetkin.kumma käsitys noilla miehillä. ne luulee, että kun eukko tulee töistä, niin viisitoista minuuttia ja sillä on ruoka pöydässä. ei meillä ainakaan ole.
15 min? Siinä on niin ruhtinaallisesti aikaa, että ruoan lisäksi ehtii pikaisetkin.kumma käsitys noilla miehillä. ne luulee, että kun eukko tulee töistä, niin viisitoista minuuttia ja sillä on ruoka pöydässä. ei meillä ainakaan ole.
just ykspäivä haaveilin kalakukosta, mutta en osaa tehdä semmosta, tai en ole opetellu.Mä ostin, kuulkaa, kalakukkoainekset. Ja lanttukukkoa varten myös!
*odottaa innolla taikinan hapantumista*
eukot on niin hitaita.kumma käsitys noilla miehillä. ne luulee, että kun eukko tulee töistä, niin viisitoista minuuttia ja sillä on ruoka pöydässä. ei meillä ainakaan ole.
kauankos sen roiskeläppäpizzan lämmittelyssä menee...eukot on niin hitaita.
http://outoauto.blogspot.fi/2017/Mä taas löysin jonkun ihme sekopäisen sarjan missä autot toimi ihmisverellä Ihan sekava sarja, kannibaaleja ym..MUTTA ne autot siinä sarjassa on kyllä ihan
saan sentään aikaseks vartissa jotain oikeeta ruokaa enkä edes syö roiskeläppiä.kauankos sen roiskeläppäpizzan lämmittelyssä menee...
Jos ei kelpaa rakkaurella omin pikkukätösin tehty ruoka, missä nyt toisinaan sattuu menemään enempi aikaa kuin varttitunti niin.....pijä pizzas!
muttakun ei keittiössä voi oikein hoputella..tai siis voi mutta tulkoon sitten jeesaamaan sapuskan tekemisessä ja joskus vaan nyt siihen valmistukseen menee aikaa...vaikka varttitunnissa ehtii keittiössä tekemään hyvät sapuskat ja saamaan vaikka ja mitä aikaiseksisaan sentään aikaseks vartissa jotain oikeeta ruokaa enkä edes syö roiskeläppiä.
Ominkätösin tehty pizza on se paras pizza
Ei välttämättä jos minä teen.
Ominkätösin tehty pizza on se paras pizza
Äläs höpäjä, tekemällä ja kokeilemalla kuule saa ihmeitä aikaiseksiEi välttämättä jos minä teen.
Luottaisin enemmän sinun tekemään.
Paskaakos sitä ite tekemään kun lähi-Alepasta saa Saarioisen roiskeläppiä ja kaljaa kyytipojaksi. Ei sitä poikamies muuta tartte.Ei välttämättä jos minä teen.
Luottaisin enemmän sinun tekemään.
Unohdit röökit!Paskaakos sitä ite tekemään kun lähi-Alepasta saa Saarioisen roiskeläppiä ja kaljaa kyytipojaksi. Ei sitä poikamies muuta tartte.
Hyvä se on poikamiehenkin opetella ja oppia tekemään ruokansa itse. Tulee halvemmaksikin ja on enempi vaihtoehtoja kuin roiskeläpissä, äkkiäkös ne on käyty läpi ja niihin kyllästytty.Paskaakos sitä ite tekemään kun lähi-Alepasta saa Saarioisen roiskeläppiä ja kaljaa kyytipojaksi. Ei sitä poikamies muuta tartte.
Naihan siitä sitten "ihuna poikamies" itsellesi ja laittakee yhessä ruokoo.Hyvä se on poikamiehenkin opetella ja oppia tekemään ruokansa itse. Tulee halvemmaksikin ja on enempi vaihtoehtoja kuin roiskeläpissä, äkkiäkös ne on käyty läpi ja niihin kyllästytty.
Sitäpaitti ....sopivan ihunassa seurassa on kiva tehdä ruokaa pidemmän kaavan kautta......
Kiitos samoin, ei muuta kuin sen ihunan poikamiestytön valloitukseen ruuanlaiton parissa !Naihan siitä sitten "ihuna poikamies" itsellesi ja laittakee yhessä ruokoo.
Haist sie kukkanen.eukot on niin hitaita.