The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Wau! Uskalsin tänään juoksuttaa koiraa pyörällä yli 7km. välillä pysähdyttiin juomaan ja välillä laskin irti (metsätie), niin sai kulkea omaan tahtiinsa. Siis minä en ole vuosikausiin pyöräillyt ja nyt tänä kesänä on oikeasti tullut kipinä siihen lajiin. Ja nyt voin yhdistää koiran lenkityksen samalle kerralle. Tosin, en lähde ihan kuumilla helteillä juoksuttamaan koiraa, sehän kuolis välille.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja epek
Bimbula bambula sullekin :)

Sapuskan teko ihan vaiheessa, käynnissä siis toki mutta kun huolella ja suurella lämmöllärakkaudella tekee niin toki se kestää mutta maistuu myös(y)....

Uus viikko korkattu vesisateessa pomppien ja hytisten, ihan hiien kylmä päivä:barefoot: ja pilvinenkin mitä nyt vähän aurinkoa vahingossa näkyy....kutipatteja kerrytetty lisää ja juoksuomppu syöty ja manattu kiirusta jajaja...


Ai ni.:notworthy:
Nyt on muuten mun pakarat makuset.
Ei oo hyvä istua ei seisoa ei kävellä ei mitenkään kun - sattuu...


Mutta - tuoksut on kohdillaan vaikka en tiijäkään että mitä oon keittiössä tekemässä:D:D ja maanantai on paremmalla puolellaan :)

Mitäs sinä ja sinulle :)? Yhtä ihunankivanmahtavana oot kuin ennenkin, muistapa tuo (y)...
 
Viimeksi muokattu:
saan sentään aikaseks vartissa jotain oikeeta ruokaa enkä edes syö roiskeläppiä. :cautious:
:cautious: muttakun ei keittiössä voi oikein hoputella..tai siis voi mutta tulkoon sitten jeesaamaan sapuskan tekemisessä:) ja joskus vaan nyt siihen valmistukseen menee aikaa...vaikka varttitunnissa ehtii keittiössä tekemään hyvät sapuskat ja saamaan vaikka ja mitä aikaiseksi (y)

Ominkätösin tehty pizza on se paras pizza:)
 
Paskaakos sitä ite tekemään kun lähi-Alepasta saa Saarioisen roiskeläppiä ja kaljaa kyytipojaksi. Ei sitä poikamies muuta tartte.
Hyvä se on poikamiehenkin opetella ja oppia tekemään ruokansa itse. Tulee halvemmaksikin ja on enempi vaihtoehtoja kuin roiskeläpissä, äkkiäkös ne on käyty läpi ja niihin kyllästytty.

Sitäpaitti :)....sopivan ihunassa seurassa on kiva tehdä ruokaa pidemmän kaavan kautta:love:(y)......
 
vierailija
Hyvä se on poikamiehenkin opetella ja oppia tekemään ruokansa itse. Tulee halvemmaksikin ja on enempi vaihtoehtoja kuin roiskeläpissä, äkkiäkös ne on käyty läpi ja niihin kyllästytty.

Sitäpaitti :)....sopivan ihunassa seurassa on kiva tehdä ruokaa pidemmän kaavan kautta:love:(y)......
Naihan siitä sitten "ihuna poikamies" itsellesi ja laittakee yhessä ruokoo.
 
Mä tahdon hierojan.
Justnytheti.




Muttakun mulla ei oo sitä haltiakummutuskeiua niin se on sitten....uliuliuliuliuliuli....pirskatti, nyt on annettu liian isosti työpaikan hyväksi*vemputtaa ja ketkuttaa ja pyörittää peppulantiota*...



Uuuuhhh, veikkaan ihan pienesti että loppupäivä menee todellakin venytellessä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä