Miksi ne oli kestoletkun berberiin työntänytMä heräsin 2015 joulukuussa letku berberissä viikon unien jälkeen teholla meilahdessa. Makoilu sen kanssa ei tuntunu juurikaan miltään, mutta istuminen ei ollu laisinkaan kivaa
Miksi ne oli kestoletkun berberiin työntänytMä heräsin 2015 joulukuussa letku berberissä viikon unien jälkeen teholla meilahdessa. Makoilu sen kanssa ei tuntunu juurikaan miltään, mutta istuminen ei ollu laisinkaan kivaa
Ilmeisesti siks, kun kakka oli letkuruokinnassa vähä löysää ja mä unten maillaMiksi ne oli kestoletkun berberiin työntänyt
Jaa niin... totta . Eli oli letku paikallaan berberissä ihan syystä .Ilmeisesti siks, kun kakka oli letkuruokinnassa vähä löysää ja mä unten mailla
Niin ei kait sairaalassa huvin vuoksi tunge letkua potilaan peffaanJaa niin... totta . Eli oli letku paikallaan berberissä ihan syystä .
Mistä sitä tietää miten perwoja hoitsuja siellä onNiin ei kait sairaalassa huvin vuoksi tunge letkua potilaan peffaan
Ainakaan toivon mukaan
Meinasin kirjottaa ihan samat sanat mutta ehdit ensinMistä sitä tietää miten perwoja hoitsuja siellä on
No anteeks, joskus mä puhun liikaa mutt ei mulla kyllä vielä ripulia sen takia oo ikinä tullunnaSe on silviisiin että mä viipotan nyt suihkuun - hyvin tärkeä tietopläjäys - ja sillä aikaa toivottavasti tuo puheripulilörpötysparivaljakkokaksikko rauhottuu ja hiljenee ja sitten mä venyttelen ja toivottavasti pääsen sen jälkeen vielä vaakatasoonkin.......
Eli - hyyveli yyteleitä sulle, näe kauniita unikuvia ja nuku hyvin *pus
Etkös säki oo joku hoitsu?Mistä sitä tietää miten perwoja hoitsuja siellä on