En oo tehnyt kliinistä työtä enää vuosikausiin. Eli en voi ainakaan olla tuommoinen perwo .Etkös säki oo joku hoitsu?
Voithan sä muuten olla pervo tai mistäs minä niistä mitään tiiän kun en ole sellanen perwo!!!En oo tehnyt kliinistä työtä enää vuosikausiin. Eli en voi ainakaan olla tuommoinen perwo .
Mie en tiiä mittään perwoilustaVoithan sä muuten olla pervo tai mistäs minä niistä mitään tiiän kun en ole sellanen perwo!!!
Emminäkään...onneksMie en tiiä mittään perwoilusta
Sillon ei ollut vielä löysälle kakalle tehtyjä vaippojaIlmeisesti siks, kun kakka oli letkuruokinnassa vähä löysää ja mä unten mailla
Me viattomatEmminäkään...onneks
Joko on päästy ruttunaamojen kanssa kokeilemaan toimiiko ne oikeastiSillon ei ollut vielä löysälle kakalle tehtyjä vaippoja
Majurin enkelitMe viattomat
Noin siinä käy. Hienoa kerrassaan . Nuku hyvin ja herää nälkäisenä .mutta mä taidan mennä jatkamaan päiväunia suoraan yöuniin..on tästä nukkumisesta ollunna se hyöty että ruoka on valveilla ollessa alkanut maistumaan paremmin.
En minä tiiä mitä vaippoja niille ostetaan. Pienempi on ollut vain kerran muutaman tunnin ilman vanhempiaan mummilassa mut hän on sen verran tuore tapaus ettei oo nimeäkään vieläJoko on päästy ruttunaamojen kanssa kokeilemaan toimiiko ne oikeasti
Pyydä heti vanhempia testaamaan. Tämä on tuiki tärkeä tieto .En minä tiiä mitä vaippoja niille ostetaan. Pienempi on ollut vain kerran muutaman tunnin ilman vanhempiaan mummilassa mut hän on sen verran tuore tapaus ettei oo nimeäkään vielä
Kiitos nyt on se 1v3kk ikäinen tättähäärä ja tämä tuore ruttunaama, pojanpallero. Serkukset. Ja nuorimmalla lapsella on pikkurakki joka on sekin vallan suloinen otusPyydä heti vanhempia testaamaan. Tämä on tuiki tärkeä tieto .
Ja voi awww . Pienen pieni ruttunen. Onnea tuplamummille .
Mummun kissat tykkää hyvää niistä kaikista?Kiitos nyt on se 1v3kk ikäinen tättähäärä ja tämä tuore ruttunaama, pojanpallero. Serkukset. Ja nuorimmalla lapsella on pikkurakki joka on sekin vallan suloinen otus
Ipanoista ne paskat välittää, menevät nukkumaan semmoseen paikkaan ettei tahmatassu pääse sorkkimaan. Pikkupiski ei ole tavannut niitä kun en ole varma kestääkö vanhuskissojen pumppu sitä järkytystäMummun kissat tykkää hyvää niistä kaikista?
Kuinkas mummun pumppu kestää ruttunaamoja?Ipanoista ne paskat välittää, menevät nukkumaan semmoseen paikkaan ettei tahmatassu pääse sorkkimaan. Pikkupiski ei ole tavannut niitä kun en ole varma kestääkö vanhuskissojen pumppu sitä järkytystä
On se mentävä nussuttelleen. Hyviä öitä kaikille.
Mä olen aina sanonut että pikkulapset on ihania kun ne ei huuda, niillä ei ole torttu housussa eikä ne ole omia. Pätee myös ruttunaamoihin.Kuinkas mummun pumppu kestää ruttunaamoja?
Juuh, heräsin yli tunti sitten.Vain perwåt nukkuu vielä