The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Jos joku edelleen pitää hienona tai normaalina, että on koko ajan kännissä ja koko arkielämän suorittaminen pohjaa siihen, että saa sitten hyvällä omallatunnolla ryypätä, niin onnea vaan. Teillä on tasan yksi tie ja se on se kuset housussa vaeltaminen vailla päämäärää ja sielua. Vastuu on itsellä. Turha ihmetellä, miksi muut välttelevät, kun käytös ja elämänasenne on tuo.
http://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/voi_hyvin/psykologia/alkoholisti_pissaa_housuunsa_ja_kymmenen_muuta_vaiettua_faktaa
Kas kummaa, tulikin mieleen, että onko Asiankannattaja enää hengissä?
 
vierailija
Eikai sen sua pitäisi haitata?
Tänne en kelvannut mun postaus. En laita uudelleen, vaan talletan itselleni. Luetaan vaikka joulujuhlassa sitten:D
Ne potilasyhdistykset (vertaistueksi naamioitu) ovat lääketehtaiden myyntitykkejä. Ihan tiedoksi vaan, jos ei ole kukaan sanonut. Toimii siksi kun ei tarvi palkkaa maksaa kenellekänn - joku pillimehu riittää ja "kiva" porukka ympärillä. Ne viestit menee eteenpäin, kertoi muuan aluevastaava - hänen kauttaan tosin. En siis luota enää mihinkään.
Asiankannattajan ilmaiskirjoissa pitäisi olla ainakin Robin Cookin kirjat. Onko? Miksei ole? Sentään kirurgin kirjoittamia(y)
 
vierailija
se ei näe mun viestejä ja ikävä kyllä, mä näen sun viestit.
No montako vierailjaa täällä nytkin on?
Asiankannattaja kyhää varmaan uutta muotokuvaa. "Kukaan ei sahaa oksaa jolla itsekin istuu", tiedetään. Miten se tähän yhtälöön sopii, en tiedä, kun yksäreillä toimii niin moni asia. Toinen tahtoo ne ylityöt ja toinen nukkua. Siinä se menikin koko elämä:sneaky:
Ei se ehdi juomaan, kun täytyy välillä nukkuakin. Virkamies vaan sanoo nukkumaluukuksi sitä asunto, missä ei ehdi koskaan aikaansa viettämään(y)
 
Hyvä reitti houkutteli ja olenpa kauas eksynyt fillarilenkilläni. Nyt huilaan ja vesipullokin tyhjä semmoisessa paikassa kuin Keinukallio, Keravan lähellä. Rinteessä oli houkuttelevat portaat ja niitä lähdin loikkimaan ylös. Ne ei loppuneet millään. Nyt istun huipulla ja ihmettenen oliko niitä portaita 200 vai 700. Ihan kamalasti kuitenkin. Alas pitäisi vielä yrittää ja kotiinkin ennen pimeää. Jotain 30 kilsaa kai.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
En ole psykoosi-paula :mad: vaihdettiin viimeksi juhannustoivotukset wa:ssa.
Sellainenko täällä on kuitenkin ollut kaiken aikaa?
En tunne psykoosia muuten kuin että shokissa ihminen voi kävellä kymmeniä kilometrejä. Sellainen voi tulla kenelle tahansa. Yks tuttu oli nähnyt kaverinsa ajaneen pylvääseen moottoripyörällä kauan sitten ja lähti kävelylle. Shokissa --- Löytyi kymmenien kilometrien päästä.
Onhan siitä aikaa, mut hampaanjäljet saattaa löytyä vielä siitä pylväästä:sick::confused::cry:
 
En oo ees vieläKÄÄN ostanut mansikoita kun ovat niin kalliita.
Itse kerran ostin litran.
Mutta kun en sillai mikään mansikan suurkuluttaja ole niin tuli sitten (yksin) vaan osa syötyä ja loput menikin huomaamatta vanhaksi, kun en älynnyt ajoissa hyödyntää.
Mutta kyllä kesään kuuluu mansikkakakku ja letut ja mantsikat ..
mutta kakku vaatii usemman syöjän :coffee: Lettuja vois kyllä paistella joku päivä ja siihen mansikkaa ja kermavaahtoa oheen.. slurpsista..

Herneitäkään en ole vielä ostanu. Oletteko te?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Itse kerran ostin litran.
Mutta kun en sillai mikään mansikan suurkuluttaja ole niin tuli sitten (yksin) vaan osa syötyä ja loput menikin huomaamatta vanhaksi, kun en älynnyt ajoissa hyödyntää.
Mutta kyllä kesään kuuluu mansikkakakku ja letut ja mantsikat ..
Jospa aitten kun perhe taas kokoontuu niin tehtäs kun on monta syöjää :coffee:

Herneitäkään en ole vielä ostanu. Oletteko te?
Mä en syö herneitä, syön korkeintaan ne kuoret minkä sisällä herneet on tai mitkä palot ne nyt on.

Munkin mielestä kesään kuuluu mansikat, en niin hirveesti välitä kakuista mutta kyllähän sellasta maistaa voi palan...letut kuuluu joo kesään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä