No eipähän tartte huomenna heilua lieden äärellä.kalipata kypsyy liian kauan, saa jäädä huomiselle syömiselle. nyt uusia pottuja, silliä ja rilliamggaraa.
nälkä on niin että näköä haittaa, ei sillon osaa kunnolla kirjottaa.No eipähän tartte huomenna heilua lieden äärellä.
Silli on muuten...mä...en siitä tyksi kun aikoinaan pakottamalla ja itkun kans jouduin sen palan kans taisteleen...
Mutta rilliamggara...mitä se on...kuulostaa eksoottiselta...
Yks kirjotti ihan päin honkkelikonkkeleita!! Lälläspyti lälläslää* lähtikin muuten laittelemaan juoksukenkiä varmuuden vuoksi*....
On se nyt kumma juttu kun ei osata ajallaan syyväkään*pupisee ja miettii lähtiskö ettiin karttakeppiä...pöwwöään nyt ei tiukalle nutturalle jaksa kiskoa kun ei se semmoisena pysyiskään*nälkä on niin että näköä haittaa, ei sillon osaa kunnolla kirjottaa.
...tuota "paljoo tekemättömyyden" juttuas kun lueskelin niin...pikkusesti voisin olla eri mieltä...mytta hyvä kun ei tuntunu miltäänIltaa höpöt
Viikko enää lomaa
Eipä tänään paljoo tehny,lukenut kirjaa,pessy pyykkiä & puuhtaat kaappiin,kahtonu leffan.
Äsken tein viellä porkkana-riisipiirakoita
Osan pottu ja riisipiirakoista laitoin pakkaseen,että vois vieraille tarjota.
no rento päivä joka tapuksessa olluna...tuota "paljoo tekemättömyyden" juttuas kun lueskelin niin...pikkusesti voisin olla eri mieltä...mytta hyvä kun ei tuntunu miltään
No sinnepä on nyt sitte kiva nukahtaa kun on vatta killillään pottua ja silliä ja rilliamggaraa...herätyskello mukaan!sitte saunanlämmitykseen.
kirjotappas yksikin pieni virhe niin saat potut pottuinaNo sinnepä on nyt sitte kiva nukahtaa kun on vatta killillään pottua ja silliä ja rilliamggaraa...herätyskello mukaan!
kirjotappas yksikin pieni virhe niin saat potut pottuina
miten vaan parhaiten maistuu.
..tuleeko potut keitettyinä vai paistettuina vai muussattuina vai raastettuna vai...*tarkisti kirjottamansa t o s i huolella*
Kas ,tulimme samaan aikaanPaheksuttavaa sunnuntai-iltoo
Jokapäiväinen raporttisi tänne sisältää aina tuon saman virkkeen. Teetköhän sinä koskaan yhtään mitään?Iltaa!
Tänään en ole tehnyt mitään Heräsin kukonpierun aikaan pirteänä kuin peipponen mutta se kostautui päivemmällä.Nukuin parin tunnin päikkärit ja loppu ilta mennytkin ihan pöhnässä.Nyt ei nukuta
Joo, niin saatkin tehdä kun toi yks kuupaton meinaa taas nukkua saunassa ja sitte Kais on urakoinut liian ahkerana pyhäpäivänä! Tossa jo melkein rasittuu...mutta onneksi mä seivaan tilanteen koska mua ei tarviikaan paheksua kun oon ollu ihan normaalimeikäläisenä rauhallisesti...Paheksuttavaa sunnuntai-iltoo
Joskus näinkinKas ,tulimme samaan aikaan
...kits, mä en sitte tarvii mitään rilliam...erikoisempia lisukkeita...miten vaan parhaiten maistuu.
No ei kyllä sisällä,ei eilenkään raportti sisältäny jos nyt tarkkoja ollaan.Mä saan kuule lomallani tehdä tai olla tekemättä ihan mitä tykkään ilman että toisten tarvii siihen puuttua.Jokapäiväinen raporttisi tänne sisältää aina tuon saman virkkeen. Teetköhän sinä koskaan yhtään mitään?