kaalipataa?menen tekemään kaalimössöä.
Olin unohtanut tämän. Tultiinkohan sitä hakemaan vähän isommalla paatillase ei näe mun viestejä ja ikävä kyllä, mä näen sun viestit.
Paukkuuko pyllyli muuten liikaa vai?Mä en syö herneitä, syön korkeintaan ne kuoret minkä sisällä herneet on tai mitkä palot ne nyt on.
Munkin mielestä kesään kuuluu mansikat, en niin hirveesti välitä kakuista mutta kyllähän sellasta maistaa voi palan...letut kuuluu joo kesään.
Mä en piere..Paukkuuko pyllyli muuten liikaa vai?
Voi ei, miten edes kuvittelin moistaMä en piere..
Meinaatko sitte paukutella janssonin kanssa loppuillan?Minä taidan tehä janssoninkiusausta tänään.
Niinpä, sitä mä kanssa ihmettelin itekseni. Miltä nyt tuntuu?Voi ei, miten edes kuvittelin moista
Herneistä huomaa hyvin, että luomuherneistä ei vaivaa tule, mutta tavallisista tulee. Voi se tietysti muustakin aineksesta johtua, mutta purkkihernekeitolla voi testata. Jos on nikkeliallergia, ei kannata, sillä herneissä on paljon nikkeliä.Paukkuuko pyllyli muuten liikaa vai?
Ryömitään yhessä sinne peiton alle häpeemään Mutta et sitte töni etkä paukuttele!Tekisi mieli ryömiä peiton alle.
Työntää pää uniin jne.
https://www.uusisuomi.fi/raha/225320-35-vuotias-yrittaja-jarkyttyi-jos-maksaa-76-000-eu-saa-tyokyvyttoman-takuuelakkeenTekisi mieli ryömiä peiton alle.
Työntää pää uniin jne.
just sitä. nyt on jo hautumassa.kaalipataa?
Missä SoftyEikai sen sua pitäisi haitata?
Tänne en kelvannut mun postaus. En laita uudelleen, vaan talletan itselleni. Luetaan vaikka joulujuhlassa sitten
Mäkin torkahin mutta luulempa että ens yönä nukun taas vähän paremmin kuin aikasemmin. Univelka painaa silmiä kiinni jo nyt vaikka ei ole ees kauan kun heräsin.Voi voi kun väsyttää. Torkahdin äsken, varmaan yöllä ei sitten uni maita
Nyt muistankin, et tykkää käydä laivoilla. Epek ei ainakaan ole jättänyt tätä näkemättäMissä Softy