Saat sä ne mullekin merkityt potut syöpötellä puis, etteivät vallan huonoiksi mene...ei oo ei. söin jo potut, sun potut oottaa vielä vuoroansa.
en sitte nukkunu saunassa.
kovin pitkään.
Saat sä ne mullekin merkityt potut syöpötellä puis, etteivät vallan huonoiksi mene...ei oo ei. söin jo potut, sun potut oottaa vielä vuoroansa.
en sitte nukkunu saunassa.
kovin pitkään.
Vanha kysymys, mut on se hyvää: kukkakaalta ja dahl-bat- kastiketta.voiskohan joku nepalilaista ruokaa maistanu ihminen vähän kuvailla mitä eteensä saa jos semmosta haluaa.
No hä?! Enkä meinaa kun justäskön sanoin että syöpöttelee ne ihan huolella omiin suihinsa...tässä mitään pottuja enää...Kisu se meinaa syyä sun potut seuraavaks!
Eiiiiihhhh kun hän meinaa sun potut syyä! Mua taas ymmärrä kukaan, mikä mun äidinkieltä taas vaivaaNo hä?! Enkä meinaa kun justäskön sanoin että syöpöttelee ne ihan huolella omiin suihinsa...tässä mitään pottuja enää...
Niinku että...eikäkun pääkkönen saa syödä omat pottunsa mitkä mukamas varas mulle erikseen mutta kun ehän mää nyt mitään pottusii tartte ja tähän aikaan nyt ainakaan, niin jotta ei ne hänen omat pottuset nyt tärväänny kokonaan niin popsikoon pötsiinsäEiiiiihhhh kun hän meinaa sun potut syyä! Mua taas ymmärrä kukaan, mikä mun äidinkieltä taas vaivaa
Tehdään mahdollisimman tuoreista, luonnollisista aineksistavoiskohan joku nepalilaista ruokaa maistanu ihminen vähän kuvailla mitä eteensä saa jos semmosta haluaa.
Yhen sananvirhheen korjasin vaanNiinku että...eikäkun pääkötön saa syödä omat pottunsa mitkä mukamas varas mulle erikseen mutta kun ehän mää nyt mitään pottusii tartte ja tähän aikaan nyt ainakaan, niin jotta ei ne hänen omat pottuset nyt tärväänny kokonaan niin popsikoon pötsiinsä
Vaimitentäänytoikeinmenikään...
Vaimitentäänytoikeinmenikään...
reseptejä, kokeile itse.Vanha kysymys, mut on se hyvää: kukkakaalta ja dahl-bat- kastiketta.
Kolme viikkoa syönyt aitonepalilaisen kokin tekemää ruokaa. Kaikki oli mahdottoman hyvää
Olen näköjään kirjoittanut sen aina väärin, mut onpa löytynyt vaikka mitä silläkin. Dal- bhat -haullakin löytyy paljon...
Kohta jo nukkumaan,hyvää yötä & kauniita unia.
Mistäs tiesit,että tykkään Ave Mariasta
En tiennytkäänMistäs tiesit,että tykkään Ave Mariasta
Tosin mielummin kotimaisen laulajan laulamana
Yhen sananvirhheen korjasin vaan
ja ketä mä olen pettänyt?
Tai no mä kuuntelin tän nyt ja onhan se totta että tavallaan on ollu uskoton...uskoton omille haaveille jne...mutta noin muuten emmä usko että sinä oisit ensimmäisenä ihmisenä oikeella paikalla vihjailemaan mun uskottomuuksista yhtään mittää.ja ketä mä olen pettänyt?
NiinpäJarkko Ahola laulaa kauniisti Ave Marian.