The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kalipata kypsyy liian kauan, saa jäädä huomiselle syömiselle. nyt uusia pottuja, silliä ja rilliamggaraa. :D
No eipähän tartte huomenna heilua lieden äärellä(y).

Silli on muuten...mä...en siitä tyksi kun aikoinaan pakottamalla ja itkun kans jouduin sen palan kans taisteleen...


Mutta rilliamggara...mitä se on:cautious:...kuulostaa eksoottiselta...



Yks kirjotti ihan päin honkkelikonkkeleita:D!! Lälläspyti lälläslää* lähtikin muuten laittelemaan juoksukenkiä varmuuden vuoksi*....
 
No eipähän tartte huomenna heilua lieden äärellä(y).

Silli on muuten...mä...en siitä tyksi kun aikoinaan pakottamalla ja itkun kans jouduin sen palan kans taisteleen...


Mutta rilliamggara...mitä se on:cautious:...kuulostaa eksoottiselta...



Yks kirjotti ihan päin honkkelikonkkeleita:D!! Lälläspyti lälläslää* lähtikin muuten laittelemaan juoksukenkiä varmuuden vuoksi*....
nälkä on niin että näköä haittaa, ei sillon osaa kunnolla kirjottaa. :unsure::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja feger
Penkosintonkasin päivän aikana muuten hiukan nuita vaatekaappeja*syvä huokaus*...

Kattelin omiani ja kasoihin läppäsin...sorkin tuon esikoisenkin ja...


Sitten tais jotainkummaa tapahtua:barefoot:...tai reisillehän se meni, mitä sitä kiertelemään.:notworthy:

Lopputuloksena se että mun kaapissa nyt luurailee muutamat sikamageet hupparit ja parit puserot sekä lähes uudenkarhee takki ja kivat farkut:oops:....


Pyhäpäivien hommissa on aina omat riskinsä:cautious:...pitäs muistaa ihan vaan olla ja relata...
 
Iltaa höpöt :D
Viikko enää lomaa :eek:o_O

Eipä tänään paljoo tehny,lukenut kirjaa,pessy pyykkiä & puhtaat kaappiin,kahtonu leffan. :D

Äsken tein viellä porkkana-riisipiirakoita :p:)
Osan pottu ja riisipiirakoista laitoin pakkaseen,että vois vieraille tarjota.:unsure:
 
Iltaa höpöt :D
Viikko enää lomaa :eek:o_O

Eipä tänään paljoo tehny,lukenut kirjaa,pessy pyykkiä & puuhtaat kaappiin,kahtonu leffan. :D

Äsken tein viellä porkkana-riisipiirakoita :p:)
Osan pottu ja riisipiirakoista laitoin pakkaseen,että vois vieraille tarjota.:unsure:
:cautious:...tuota "paljoo tekemättömyyden" juttuas kun lueskelin niin...pikkusesti voisin olla eri mieltä...mytta hyvä kun ei tuntunu miltään :)(y)
 
Jokapäiväinen raporttisi tänne sisältää aina tuon saman virkkeen. Teetköhän sinä koskaan yhtään mitään?
No ei kyllä sisällä,ei eilenkään raportti sisältäny jos nyt tarkkoja ollaan.Mä saan kuule lomallani tehdä tai olla tekemättä ihan mitä tykkään ilman että toisten tarvii siihen puuttua.
Mitenkä se sun elämää haittaa mitä teen tai olen tekemättä.Keskity ihan vaan omaan elämääsi jos sulla sellasta on.
 
Ja ihan sivuhuomautuksena en ole edes täällä nykysin jokapäivä,ei varmaan tarvitse edes kysyä että miksi.Nyt lomalla tainnu vähän enempi käydä turisemassa. Mutta ei mitään,ei teijän tarvitse mua kauan sietää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä