Softy
Mä teen munakkaan. Lisään kinkkua, juustoa ja mausteita.Muista paistaa _molemmilta_puolilta_
Mä teen munakkaan. Lisään kinkkua, juustoa ja mausteita.Muista paistaa _molemmilta_puolilta_
Viiriäisen muna, se suussa maistuu. On vaan harvaa herkkua.Huomenta & päivää
Jaahas sitäkö taas ketjussa tungetaan munaa suuhun
Joo,taitaa harvemmin saaha viiriäisen munaaViiriäisen muna, se suussa maistuu. On vaan harvaa herkkua.
Joskus pitää laittaa munaa suuhun.Huomenta & päivää
Jaahas sitäkö taas ketjussa tungetaan munaa suuhun
Melkein koko yön satoi vettä,aamulla on tullut pieniä sadekuuroja,on harmaata & päivällä pitäis tulla runsaammat sateet
Mitä maksaa?Mun tekis mieli mansikkaa...mutta ei oikein viiti ostaa kun ovat vieläkin niin kalliita
1,5kg =16,50 ja sitten sellanen mitättömän pieni rasiallinen, alle litra oli päälle 5 euroo.Mitä maksaa?
Minkälaista kinkkua? Ei se munakkaaseen kuulu. Mut sitten ihmettelee, kun tuli pää kipeeksi jneMä teen munakkaan. Lisään kinkkua, juustoa ja mausteita.
Kinkkusuikaleita, samaa mitä pizzassa on.Minkälaista kinkkua? Ei se munakkaaseen kuulu. Mut sitten ihmettelee, kun tuli pää kipeeksi jne
http://pjarvinen.blogspot.fi/2017/07/tule-hussiin-hoidamme-sinut-sassiin.html
Luomukerma siinä on parasta, mut sitähän et periaatteesta laita kuitenkaan
1,5kg =16,50 ja sitten sellanen mitättömän pieni rasiallinen, alle litra oli päälle 5 euroo.
Kutakuinkin tuo oli myös mulla ilme kun menin kattelemaan että josko ostais vaiko ei ja näin ne hinnat.
Eihän niissä sitä KINKKUA kovin paljon taida olla? Onko proteiinihydrolysaattia? Ennustan migreenipäivääKinkkusuikaleita, samaa mitä pizzassa on.
Munan kanssa sopii melkein mikä vaan.
Niih, väillä muna suussa tekee hyvääJoskus pitää laittaa munaa suuhun.
Ihan joskus häivähtää hetkeksi ajatus, ettei tuo muutaman päivän kooma siulle ois huono ajatus .Eihän niissä sitä KINKKUA kovin paljon taida olla? Onko proteiinihydrolysaattia? Ennustan migreenipäivää
---tai mulle ainakin tulisi siitä parin päivän kooma
Olis se ollut kiva, Jo's Softy olis tullut tanne mun kans asumaan.En ole minäkään vielä ostanut mansikoita. Sitten lomalla.
Varoajat on totaalisen pielessä niissä tavallisissa, kun niitä ei kukaan valvo. Luomua valvotaan, mut niiden hinta ON arvokas. Niitä ei vaan monessakaan kaupassa ole myynnissä, kun menee itsepoimintatiloillakin varausten mukaan: edellisenä kesänä varaavat poimimisen, kuka haluaa ne itse kerätä. No, pakastemansikoissa myrkyt ovat voineet puolittua paremmin, mutta saahan niitä luomumansikoita ostaa pakasteena. Ei ole yhtään huonompia. Yhden kerran olen oksentanut tavalliset torimansikat, eikä ollut kiva pysäyttää autoa nelostien reunaan sen takiaMun tekis mieli mansikkaa...mutta ei oikein viiti ostaa kun ovat vieläkin niin kalliita