Jatka toki koska nythän tämä alkaa mennä kiinnostavaksi.Yäk, sellanen lämmin ja löllö suussa..
Jatka toki koska nythän tämä alkaa mennä kiinnostavaksi.Yäk, sellanen lämmin ja löllö suussa..
Taikinastahan kumpikin ja se keitetään.Nuudeli ei mun käsittääkseni tehdä ihan samoista aineksista kuin makaroni...mutta periaatteessa samaahan ne on..tosin kyllä mäkin nykyään syön sitten mieluummin makaronia kuin nuudeleita..kiitos heisimatokuvien
Täs on puhuttu munista ja karvapalleroista. Ja pyttipannusta.Koko päivä ja ilta puhuttu vain kiveksistä ja siittimistä.
Onko tuossa kaikki teidän puheen aiheet, joista tiedätte jotain.
Sinäkin, Ak.
Niinpä. Luulis että on teineistä kyse.Koko päivä ja ilta puhuttu vain kiveksistä ja siittimistä.
Sinäkin, Ak.
Mä puhuin kananmunista ja nuudeleista...toivottavasti niistä ei löydy ikinä kiveksiä eikä siittimiä joukosta, muuten siirryn kokonaan salaattilinjalle.Koko päivä ja ilta puhuttu vain kiveksistä ja siittimistä.
Sinäkin, Ak.
Joo, vähän pelkäsinkin, että se oli vain mun mielikuvituksen tuotetta.Täs on puhuttu munista ja karvapalleroista. Ja pyttipannusta.
Mustikanpoiminnasta ja torillakäynnistä.
Häpeä on omasi jos osaat tulkita kaksimieliset asiat vain sillä toisella tavalla.
Mä puhuin kananmunista ja nuudeleista...toivottavasti niistä ei löydy ikinä kiveksiä eikä siittimiä joukosta, muuten siirryn kokonaan salaattilinjalle.
muoks, puhuin myös mummolan hetekasta, itikoista, lokeista ja Steven Seagalista.
Elenalla on reisimatofetissi.
Kuinkas kun on ikuisesti kymppivanha?Niinpä. Luulis että on teineistä kyse.
Olet vaan ikäistäsi vanhempi.Kuinkas kun on ikuisesti kymppivanha?
Eikä o toivoakaan päästä teiniksi.
No ilmankos olo tuntuu kaikin puolin siltä.Olet vaan ikäistäsi vanhempi.
Mennääs vähän ajassa taaksepäin...
Päivää, paistoin munan aamupalaksi molemmin puolin ja länttäsin sen leivän päälle
Hyvä, että sielläkin jytiseeOvat lupailleet isoa jytinää tänne...sataakin pitäs monta tuntia putkeen.
Niin ja huomenta
Toisaalta on joo, raikastaa ilmaa mukavastiHyvä, että sielläkin jytisee
Muista paistaa _molemmilta_puolilta_Huomenta
Jostain syystä tänään pitää ostaa munia.