Miksi pilata hyvä muna paistamalla liikaa?Näin kaikki normaalit ihmiset tekee.
Miksi paistaa munaa, jos sitä ei paista.
Miksi pilata hyvä muna paistamalla liikaa?Näin kaikki normaalit ihmiset tekee.
Miksi paistaa munaa, jos sitä ei paista.
Juu.Himoissa kärvistely on inhottavaa
Ja munaaJuu.
Arvaas kuinka mieleni just nyt tekee salmiakkia.
Niin ja pyttipannua.
Miksei raa'an munan ystävät vaan riko munaa lautaselle tai suuhun tms, eihän pannulle laittamisessa ole järjen hiventä, jos ei halua paistettua munaa.Miksi pilata hyvä muna paistamalla liikaa?
Miksi pilata hyvä muna jättämällä se höttöisen pehmeäksi ja melkein raa'aksi?Miksi pilata hyvä muna paistamalla liikaa?
Aloin just laittamaan nuudeleita.Miksei raa'an munan ystävät vaan riko munaa lautaselle tai suuhun tms, eihän pannulle laittamisessa ole järjen hiventä, jos ei halua paistettua munaa.
Joku sanoi mulle joskus että ne muistuttaa ihan heisimatoja, laittoi vielä kuvan vakuuttaakseen..sen jälkeen olen syönyt nuudeleita harvemmin ja yrittänyt joka kerta ravistella mielestäni sen kuvan niistä madoista pois mielestäni.Aloin just laittamaan nuudeleita.
En ole syönyt nuudeleita oikein koskaan. Ehkä kerran. Olen enemmän makaroni(modernisti pasta)ihmisiä.Joku sanoi mulle joskus että ne muistuttaa ihan heisimatoja, laittoi vielä kuvan vakuuttaakseen..sen jälkeen olen syönyt nuudeleita harvemmin ja yrittänyt joka kerta ravistella mielestäni sen kuvan niistä madoista pois mielestäni.
Ai niin, hyvää ruokahalua
Valkuaisen pitää kypsyä ja keltuaisen lämmetä.Miksei raa'an munan ystävät vaan riko munaa lautaselle tai suuhun tms, eihän pannulle laittamisessa ole järjen hiventä, jos ei halua paistettua munaa.
No mitäs mämmi mielestäsi muistuttaa?Joku sanoi mulle joskus että ne muistuttaa ihan heisimatoja, laittoi vielä kuvan vakuuttaakseen..sen jälkeen olen syönyt nuudeleita harvemmin ja yrittänyt joka kerta ravistella mielestäni sen kuvan niistä madoista pois mielestäni.
Johan vitsin murjasit.Valkuaisen pitää kypsyä ja keltuaisen lämmetä.
Mun pitäis tehä sulle joku kerta kunnon udonnuudeli keittoaEn ole syönyt nuudeleita oikein koskaan. Ehkä kerran. Olen enemmän makaroni(modernisti pasta)ihmisiä.
Eikö nuudelikin ole ihan samanlaista periaatteessa.
Et tiedä mistä puhutJohan vitsin murjasit.
Onko siellä pallit seinilläMun pitäis tehä sulle joku kerta kunnon udonnuudeli keittoa
http://areena.yle.fi/1-2507788?autoplay=trueJoku sanoi mulle joskus että ne muistuttaa ihan heisimatoja, laittoi vielä kuvan vakuuttaakseen..sen jälkeen olen syönyt nuudeleita harvemmin ja yrittänyt joka kerta ravistella mielestäni sen kuvan niistä madoista pois mielestäni.
Huoh..En ymmärrä kun nykyään on olevinaan niin hienoa syödä kaikki puoliraakana, itse ainakin tykkään kunnolla kypsennetystä ruuasta, ja voin sen myöntää, Mitä kypsempää ruoka on, sen herkullisempaa se on.
Johan vitsin murjasit.
Nuudeli ei mun käsittääkseni tehdä ihan samoista aineksista kuin makaroni...mutta periaatteessa samaahan ne on..tosin kyllä mäkin nykyään syön sitten mieluummin makaronia kuin nuudeleita..kiitos heisimatokuvienEn ole syönyt nuudeleita oikein koskaan. Ehkä kerran. Olen enemmän makaroni(modernisti pasta)ihmisiä.
Eikö nuudelikin ole ihan samanlaista tavaraa periaatteessa.
Mämmi muistuttaa mämmiä mutta sen maku ei nyt niin miellytä kun oon enemmän suolaisen ystävä kuin makeanNo mitäs mämmi mielestäsi muistuttaa?
Mä olen kaikkiruokainen ja valitettavasti myös -juomainen.
Hapansilakkaan en tosin koske.
Yäk, sellanen lämmin ja löllö keltuainen suussa..Valkuaisen pitää kypsyä ja keltuaisen lämmetä.